چهره‌های ماندگار صنعت مد به گیلان می‌آیند

رشت (پانا) -معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: اجلاس کارآفرینی ملی در حوزه تخصصی مد و لباس، اواخر شهریور ماه امسال با حضور چهره های ماندگار عرصه مدیریت و صنعت مد کشور در رشت برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۴۲۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
چهره‌های ماندگار صنعت مد به گیلان می‌آیند

سید امیر مصباح معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: اجلاس یادشده در راستای پیام امسال مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید و به منظور تحقق اهداف مندرج در قانون ساماندهی مد و لباس کشور ، ترویج الگوهای ایرانی - اسلامی ، هدایت بازار تولید و عرضه پوشاک داخلی برگزار می شود.
وی اظهار داشت : اجلاس کارآفرینی ملی در حوزه تخصصی مد و لباس در راستای حمایت از تولید ملی و ارائه راهکارهایی برای رونق تولید طرح ریزی شده است.
وی محورهای اجلاس یادشده را نقش صنعت مدو پوشاک در توسعه پایدار، مدیریت راهبردی اشتغال، شناخت راهکارهای موثر اشتغال برای تحقق اقتصاد مقاومتی، آموزش رفتارهای مطلوب برای ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان، کارآفرینی و عملکرد کارآفرین برای آموزش و ترویج ، ارزیابی و کارشناسی ، آشنایی با راهکارهای افزایش فروش و متقاعد سازی مشتری با هدف تعامل و آشنایی شرکت های فعال ، برندهای ملی کارخانه داران در حوزه مد و لباس با طراحان و مزون داران عنوان کرد.
مصباح اضافه کرد: با توجه به اهمیت روزافزون مد و تأثیر بسیار زیاد آن بر فرهنگ عمومی جامعه و همچنین اهتمام به عناصر مثبت و منفی مدگرایی، باید به تولید نوگرایی و زایش مداوم فرهنگی آن اندیشید.
گیلان برگزاری نود و ششمین نمایشگاه ملی مد و لباس فجر با عنوان مد و لباس ایرانی - اسلامی در اسفند ماه سال گذشته را در کارنامه فرهنگی خویش دارد.
اجلاس کارآفرینی ملی در حوزه تخصصی مد و لباس، ۲۳ شهریور ماه در تالار مرکزی رشت برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار