دیدار مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با استاندار یزد

یزد (پانا) - مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در دیدار با استاندار یزد گفت: یکی از سیاست های ما در جهت ارتقاء منزلت فرهنگیان، ارائه خدمات رفاهی است.

کد مطلب: ۹۴۲۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با استاندار یزد

" گودرز کریمی فر" گفت:یکی از سیاست های وزارت آموزش و پرورش در جهت منزلت فرهنگیان ارائه خدمات رفاهی است که در این راه مصمم هستیم شان و منزلت فرهنگیان نه تنها حفظ بلکه ارتقاء یابد.

"کریمی فر" به بازدید از ساختمان مرکز آموزشی رفاهی شماره دو فرهنگیان و کلینیک آموزشی و خدماتی فرهنگیان اشاره کرد و از تخصیص اعتبارات ملی لازم جهت تجهیز ،تعمیر و مرمت و تکمیل پروژه ها خبر داد و اظهار امیدواری کرد؛ با حمایت و نگاه ویژه مقام ارشد استان این پروژه ها تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

محمد علی طالبی استاندار یزد هم در این دیدار به نیاز ویژه استان برای ایجاد مجموعه های رفاهی و خدماتی اشاره کرد و با قول مساعد برای تامین اعتبارات استانی لازم خواستار پیگیری جهت فراهم نمودن زمینه توسعه خدمات برای فرهنگیان استان یزد شد.

استاندار یزد گفت: استان یزد ظرفیت های ویژه ای در حوزه بهداشت و درمان دارد و قطب پزشکی خدمات درمانی جنوب کشور محسوب می شود که امیدواریم با تکمیل و تجهیز این پروژه ها شاهد ایجاد زمینه های خوبی جهت فراهم نمودن امکانات و تجهیزات لازم در استان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار