استاندار تهران: بنیاد شهید ۳۵ مدرسه به آموزش و پرورش اجاره می‌دهد

تهران (پانا) - استاندار تهران با اشاره به لزوم تعیین تکلیف ساختمان های استیجاری متعلق به بنیاد شهید گفت با توجه به محدودیت مدارس در شهر تهران و قرار داشتن در آستانه سال تحصیلی جدید مقرر شده، ۳۵ مدرسه تحت مالکیت بنیاد شهید به صورت اجاره در اختیار آموزش و پرورش استان تهران قرار گیرد.

کد مطلب: ۹۴۲۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندار تهران: بنیاد شهید ۳۵ مدرسه به آموزش و پرورش اجاره می‌دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی روز یکشنبه گفت: در نشستی مقرر شد اماکن به لحاظ کارشناسی قیمت گذاری شده و تا تعیین تکلیف فروش قطعی از طرف بنیاد شهید، ماهانه و به صورت اجاره در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی افزود: از سوی بنیاد شهید و آموزش و پرورش دو کارشناس برای بررسی مسائل تعیین شده و کار کارشناسی آنها به اتمام رسیده و با عقد تفاهم نامه مال الاجاره از اول شهریورماه سالجاری این مدارس در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.

استاندار تهران ادامه داد: همزمان با این اقدام نسبت به تعیین قیمت اماکن از اواسط مردادماه نیز اقدام می شود تا آموزش و پرورش مالک دائم ساختمان‌ها شود و با توجه به محدودیت های آموزشی در شهر تهران و قرار داشتن در آستانه سال تحصیلی جدید خانواده‌ها نگران ثبت نام فرزندانشان در این مدارس نباشند.

محسنی بندپی تصریح کرد: مقرر شده ضمن استمرار همکاری ها، شرایطی فراهم شود که فضاها به صورت اجاره و یا دائمی در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد و همزمان آموزش و پرورش نیز متعهد شده که نسبت به پرداخت مال الاجاره و همچنین از محل تهاتر نسبت به تملک ساختمان ها اقدام کند.

وی در خصوص تعیین تکلیف مدارس استیجاری متعلق به بنیاد شهید خاطرنشان کرد: حدود ۳۵ مدرسه از بدو پیروزی انقلاب تحت مالکیت بنیاد شهید انقلاب اسلامی قرار داشته که در اختیار آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران بود اما اخیرا با توجه به اینکه بنیاد حکم تخلیه این اماکن را از قوه قضاییه اخذ کرده مقرر شد طی تفاهم نامه ای این مدارس با اخذ اجاره در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار