معاون سواد­آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

با ابلاغ سیاست‌های اجرایی صحت و کیفیت فعالیت‌های سواد­آموزی تضمین می‌شود

کرمانشاه (پانا) - هرمز نوروزی‌­‌فرد معاون سواد­آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: با ابلاغ سیاست‌­های اجرایی صحت و کیفیت فعالیت‌های سوادآموزی تضمین می‌شود.

کد مطلب: ۹۴۲۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
با ابلاغ سیاست‌های اجرایی صحت و کیفیت فعالیت‌های سواد­آموزی تضمین می‌شود

هرمز نوروزی‌فرد در شورای اداری سواد­آموزی گفت: از آن­جایی که سوادآموزی به عنوان رکن مهمی از آموزش بزرگ‌سالان اهمیت ویژه‌ای پیدا نموده است، بنابراین به منظور حفظ سلامت و ارتقای کمی و کیفی آموزش، برنامه‌ریزی، پشتیبانی و نظارت بر فعالیت‌ها با ابلاغ سیاست‌های اجرایی صحت و کیفیت فعالیت‌ها و عملکرد حوزه سواد­آموزی تضمین خواهد شد.

وی افزود: گسترش سوادآموزی و فرصت‌های یادگیری مادام‌العمر و ارائه آموزش‌های برخوردار از کیفیت در گروه هدف با اولویت مناطق محروم و افراد آسیب‌پذیر، اجرای برنامه درسی و آموزشی بازنگری شده، تدوین و اجرای برنامه عمل سالانه ستادی و استانی در چارچوب سیاست‌های ابلاغی پیگیری می‌شود.

نوروزی‌فرد تشریح کرد، توسعه سوادآموزی با بهره‌برداری از محتوای دیجیتالی و آموزش از طریق تبلت و نرم‌افزارهای آموزشی، حمایت از تدوین و اجرای طرح های شتاب بخشی محلی و منطقه‌­ای به سوادآموزی جزو اولویت­‌ها و سیاست‌های اصلی سازمان و معاونت سوادآموزی می­‌باشد.

وی در ادامه بیان کرد، پیگیری تصویب و استقرار نظام آموزش بزرگ‌سالان، پژوهش و توسعه فناوری‌های نوین در آموزش، تدریس و رویه‌های اداری، پشتیبانی و به‌روزآوری سامانه سوادآموزی، پایگاه اطلاع ثبتی سطح سواد و اطلاعات آموزش‌دهندگان، ترغیب و تنویر افکار عمومی و حساس‌سازی جامعه و عوامل سهیم و موثر در همکاری با حوزه سوادآموزی به عنوان اصول مهم در سال جاری محقق می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار