پروژه مهر / معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان:

دنیای امروزی، دنیای گسترش و انتقال ارتباطات و اطلاعات است

کرمانشاه (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: دنیای امروزی، دنیای گسترش و انتقال ارتباطات و اطلاعات است.

کد مطلب: ۹۴۲۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دنیای امروزی، دنیای گسترش و انتقال ارتباطات و اطلاعات است

ماشاالله پروین معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش گفت:یکی از راه‌های برخورد منطقی و عقلانی با انقلاب اطلاعات می‌تواند توجه به مسأله‌ی آموزش و پرورش باشد و با ایجاد تحول در بینش، دانش و نگرش انسان‌ها و افزایش مهارت‌های فردی و اجتماعی، آنان را برای مواجهه با تحولات و تغییرات، آماده کند .

این مقام مسؤول تصریح کرد: در چنین شرایطی یکی از نیازهای سازمان‌های بزرگی همچون آموزش و پرورش، توسعه‌ی فناوری اطلاعات در برنامه‌های آموزش و پرورش است که می تواند تحول کیفی اهداف ، برنامه‌ها ، روش‌ها و شیوه‌ها و در نتیجه اثربخشی آموزش و پرورش را به دنبال داشته باشد .

وی افزود: برای آشنایی با مسؤولیت­‌ها، فرصت­‌ها ، تهدید‌ها و چالش‌هایی که فناوری اطلاعات پیش روی مدیران و برنامه­‌ریزان آموزشی قرار داده‌است، نیاز به بهره‌گیری از تجربه‌ی دیگران برای تبیین دقیق نقش­‌ها و کارکردهای سازمانی در سطوح ملی و منطقه‌ای کاملاً محسوس است .

ماشاالله پروین در پایان گفت: برای آشنایی با مسؤولیت‌­ها ، درک فرصت‌ها و تهدیدهای آن و چالش‌هایی که با توجه به شرایط جامعه پیش روی ماست، بهره­‌گیری از تجربه‌های دیگران، گسترش فرهنگ، تعامل، هم­‌اندیشی و ایجاد کانون‌های تفکر و توسعه و تعمیم خردورزی برای بررسی رهیافت­های سایر کشورها و ترسیم راهبردهای بومی، ضرورتی اجتناب­‌ناپذیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار