تلاش و تمرین پیشتازان پسر شهرستانهای استان تهران برای حضور موفق در اردوی ملی

شهریار(پانا)- معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خبر داد: پیش اردوی آموزشی ، انتخابی پیشتازان پسر در اردوگاه شهید منتظری شهریار در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۹۴۲۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
تلاش و تمرین پیشتازان پسر شهرستانهای استان تهران برای حضور موفق در اردوی ملی

زیبا جواهری‌نیا، معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی شهرستانهای تهران در گفتگو با خبرنگار پاناشهرستانهای استان تهران، بیان کرد: این اردو با محوریت آموزش و تمرین موارد مورد ارزیابی اردوی ملی در حال برگزاری است.

او در ادامه افزود: امداد و نجات، رژه‌های گروهی، مخابره و جهت یابی، گره‌های تزئینی، ساخت پروژه‌های جدید و خلاق، اطفاء حریق وتهیه‌ رژه ترکیبی شور حضور از جمله برنامه‌هایی است که با هدف تربیت اعضا در حوزه‌های معرفتی، مهارتی و تشکیلاتی انجام می‌شود.

جواهری‌نیا گفت: سازمان دانش‌آموزی شهرستانهای استان تهران با هدف حضور با صلابت و پر‌افتخار اعضا پیشتاز این استان در تلاش است با یک برنامه ریزی مدون و با حضور اساتید مطرح در زمینه‌های ذکر شده، مهارت های دانش‌آموزان را برای یک زندگی گروهی و موفق در شرایط سخت و طبیعی آماده سازد‌.

معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران یادآور شد: این گروه ۲۵ نفره، متشکل از بیست و یک عضو، سه مربی و یک سرپرست می‌باشد که در تاریخ بیست و چهارم الی سی مرداد ماه جاری برای شرکت در اردوی ملی ۱۳۹۸، آماده حضور در اردوگاه باغ رود نیشابور می‌باشند.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار