معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:

مشهد مقدس میزبان بزرگترین رویداد قرآنی دانش آموزان دختر و پسر سراسر کشور

مشهد (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی از برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی دانش آموزان دختر و پسر سراسر کشور به میزبانی مشهد مقدس خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۲۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مشهد مقدس میزبان بزرگترین رویداد قرآنی دانش آموزان دختر و پسر سراسر کشور

علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در این خصوص گفت: سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان دختر و پسر سراسر کشور در بخش آوایی به میزبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی از تاریخ هفتم لغایت 15 مردادماه 98 با حضور قریب به دو هزار نفر از دانش آموزان برگزیده استان ها در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی افزود: مسابقات بخش آوایی در قالب رشته های قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ عمومی، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 5 جزء، اذان و مداحی برگزار می شود.

مالک اشرفی با اشاره به سابقه درخشان آموزش و پرورش خراسان رضوی در برگزاری و میزبانی دوره های قبلی این مسابقات اظهار داشت: خراسان رضوی و مشهد مقدس به برکت وجود ملجاء و مضجع شریف امام رئوف، میزبان چهار دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان و همچنین بیش از 15 دوره قبلی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور بوده است که این توفیق مجددا امسال نیز نصیب آموزش و پرورش استان شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: داوری این رویداد بزرگ قرآنی را بیش از 60 نفر از داوران برجسته و بین المللی کشورمان برعهده خواهند داشت که در نهایت به برگزیدگان هدایای نقدی و لوح سپاس تقدیم خواهد شد.

وی در رابطه با زمان برگزاری مراسم افتتاحیه این دو رویداد قرآنی افزود: آیین افتتاحیه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان پسر و دختر به ترتیب در ساعت 17 روزهای هفتم و دوازدهم مردادماه سال جاری در محل تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

گفتنی است: بخش پژوهشی این مسابقات از تاریخ 22 لغایت 30 تیرماه به میزبانی استان زنجان برگزار گردید که دانش آموزان استان خراسان رضوی موفق به کسب 18 رتبه برتر و جایگاه نخست این مسابقات شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار