بازی و مسابقه ویژه برای پیشگیری از اعتیاد در شبکه نسیم

تهران (پانا) - مجری برنامه آروین از پخش مجدد این برنامه با هدف پیشگیری از اعتیاد خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۲۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
بازی و مسابقه ویژه برای پیشگیری از اعتیاد در شبکه نسیم

اعتیاد به مواد مخدر یکی از آسیب های اجتماعی به شمار می رود که امروزه تعداد زیادی از خانواده‌ها را درگیر ساخته است و به گفته مسئولان و کارشناسان سن اعتیاد نسبت به گذشته کاهش یافته و افراد جوان و نوجوان را قربانی می‌کند.

همچنین امروزه مشخص شده که پیشگیری از اعتیاد نسبت به درمان آن بسیار حائز اهمیت است و با توجه به آن می‌توان گام موثری برای مقابله با این بلای خانمان سوز برداشت.

مواد مخدر صنعتی کمتر در میان خانواده‌ها شناخته شده است و این مسئله سبب شده که بسیاری از افراد ناخودآگاه درگیر اعتیاد به مواد مخدر به ویژه از نوع صنعتی شوند که البته عوارض اعتیاد به این نوع مواد مخدر به گفته کارشناسان این حوزه بسیار جبران ناپذیر است.

بنابراین افزایش آگاهی خانواده‌ها به ویژه افراد جوان و نوجوان نسبت به موضوع مواد مخدر در پیشگیری از ابتلا به این بیماری بسیار اهمیت دارند و بر همین اساس برنامه آروین به سفارش ستاد مبارزه با مواد مخدر تهیه و در رسانه ملی پخش شد.

سامان کجوری مجری این برنامه از پخش مجدد برنامه آروین طی ۲۶ قسمت در شبکه نسیم خبر داد و گفت: این برنامه به دلیل اینکه به صورت بازی و آزمون برگزار می‌شود و قالب مسابقه دارد جذابیت بیشتری برای جوانان و نوجوانان داشته و می‌تواند به صورت غیر مستقیم در کاهش اعتیاد و مقابله با این معضل اجتماعی تاثیر گذار باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار