وزیر صمت: «نوآوری باز» حضور استارت آپ‌ها در نمایشگاه ساختمان را پررنگ کرده است

تهران (پانا) - وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حضور استارت آپ‌ها در نمایشگاه ساختمان می‌گوید یکی از محورهای هفت گانه وزارت صنعت، معدن و تجارت استفاده از فناوری و نفوذ شرکت‌های دانش‌بنیان در صنایع  است که در چند برنامه پیگیری خواهد شد.

کد مطلب: ۹۴۲۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
وزیر صمت: «نوآوری باز» حضور استارت آپ‌ها در نمایشگاه ساختمان را پررنگ کرده است

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، «رضا رحمانی» وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان رویکرد «نوآوری باز» در برگزاری این نمایشگاه را بسیار سودمند دانست.

وی حضور بیشتر استارت آپ‌ها در نمایشگاه‌های ایران را یکی از مولفه‌های رویکرد «نوآوری باز» دانست و افزود: حضور استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان از الزام‌های رشد صنایع ما محسوب می‌شود و هفته قبل نیز نمایشگاه توانمندی‌های ساخت داخل را داشتیم که توسعه پیوند شرکت‌های دانش بنیان با همه صنایع را در آن شاهد بودیم.

وزیر صمت اعلام کرد: در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان نیز 40 استارت آپ حضور دارند که افزایش سطح کیفی محصولات تولیدی این صنعت را هم به دنبال خواهد داشت.

وی همچنین از همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت با وزارت علوم و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص حضور پررنگ شرکت‌های دانش بنیان در صنایع خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار