محمد صیدلو: هماهنگی بخشهای مختلف آموزش و پرورش در اجرای صحیح پروژه مهر بسیار موثر است

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، تعامل و هماهنگی بخش‌های مختلف آموزش و پرورش را در پیشبرد بهتر اهداف پروژه مهر بسیار مهم و موثر ارزیابی کرد.

کد مطلب: ۹۴۲۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو: هماهنگی بخشهای مختلف آموزش و پرورش در اجرای صحیح پروژه مهر بسیار موثر است

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با ابراز خرسندی از گزارش‌های کارگروههای اجرایی پروژه مهر گفت: همه تلاش ما برای اجرای دقیق و موثر پروژه مهر این است که در سال تحصیلی جدید حتی یک کودکی که در سن تحصیل است هم باقی نمانده باشد که شرایط تحصیل برایش فراهم نشده باشد و یا اینکه فاصله زیاد او تا مرکز آموزشی مانع از تحصیلش گردد.

او با اشاره به تصمیمات دبیرخانه پروژه مهر پیرامون اجرای صحیح فرایندها و رصد بازخوردها و ارزیابی‌ها از طریق سامانه اطلاع رسانی، اظهارداشت: تاکید دبیرخانه پروژه مهر بر این است که این فرایند که جنبه نظارتی دارد بر عهده ادارات ارزیابی و عملکرد باشد که این واگذاری در استان ما به درستی انجام شده است و نگاه ما در این فرآیندها نیز باید معطوف بر اتفاقاتی که درون مدرسه می‌افتد باشد.

صیدلو با تاکید براینکه نظارت دقیق از مدارس وظیفه مناطق آموزشی است، افزود: اولویت در ارزیابی از طریق سامانه انجام خواهد شد و ما در استان امکان رصد مدارس و مناطق را داریم و به همین شکل وزارتخانه نیز امکان بررسی مدارس، مناطق و ادارات کل استانها را خواهد داشت.

این مقام مسول با اشاره به اینکه در اجرای پروژه مهر ما متحمل کار اضافه‌ای نخواهیم شد و فقط باید وظایفمان را در کارگروه‌های تخصصی با همکاری و همیاری دیگر بخش‌ها انجام دهیم، افزود: برای اینکه به نتایج حداکثری و با کیفیت دست یابیم باید در هنگام ارائه آمار و ارقام دقت نظر کافی و ارزیابی دقیقی صورت پذیرد تا خروجی این نشست‌ها کاربردی و موثر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار