تجلیل از برگزیدگان جشنواره خوارزمی منطقه 12

تهران (پانا) –  مراسم اختتامیه جشنواره نوجوان خوارزمی به همت کارشناسی دوره اول متوسطه آموزش و پرورش منطقه 12 و با حضور حمید شاه منصوری مدیر منطقه، محمد بیات، کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد، احمد بقائی کارشناس مسئول دوره اول متوسطه، مدیران مدارس، خانوادها و دانش آموزان برتر در سالن همایش پژوهشسرای منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۲۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برگزیدگان جشنواره خوارزمی منطقه 12


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 12 تهران، حمید شاه منصوری مدیر منطقه در این مراسم بیان داشت: هرچه ما معلمان به روزتر و باتجربه تر باشیم، به نفع دانش آموزان است؛ زیرا میتوانند با کمک معلمان حضور پررنگ تری در چنین جشنواره هایی داشته باشند.
وی افزود: در حال حاضر بعضی نهادها به کشف و پرورش استعدادها می پردازند و وجود این نهادها در کشور می تواند باعث درخشش نوجوانان در عرصه های مختلف شود.
مدیر منطقه در ادامه گفت: به کار بستن روش های آموزشی فعال، جامعه محور و مبتنی بر خلاقیت و نوآوری، ارتقای آگاهی و مهارت دانش آموزان، فرصت سازی برای رشد و شکوفایی خلاقیت های دانش آموزان و کیفیت بخشی به فرآیند یاددهی بخشی از اهداف برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی است.


در انتهای این مراسم از برگزیدگان جشنواره خوارزمی در محورهای پژوهش، ادبیات، دست سازه، زبان انگلیسی و برگزیدگان همیار معلم، دبیران راهنما و دبیران منطقه تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار