حجت الاسلام محمود عزیزی:خدمت به نمازجمعه،خدمت به نماز و نظام است

شیروان(پانا)- امام جمعه موقت شهرستان شیروان در جلسه ستاد نماز جمعه که به مناسبت پنجم مرداد و چهلمین سالگرد اقامه نمازجمعه در کشور و با حضور جمعی از مسئولین ادارات، نهادها، سازمان های دولتی و اعضای ستادهای نمازجمعه خواهران و برادران در محل مصلای نمازجمعه شهرستان شیروان برگزار گردید گفت: نماز جمعه همان طور که در قرآن کریم به آن اشاره شده است و یک سوره هم به همین نام داریم، یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است.

کد مطلب: ۹۴۲۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
حجت الاسلام محمود عزیزی:خدمت به نمازجمعه،خدمت به نماز و نظام است

حجت الاسلام محمود عزیزی افزود: اجتماعات مسلمین مثل مراسم حج، اعیاد قربان و غدیر و ... در اسلام زیاد داریم اما هر کدام در طول سال فقط یک بار برگزار می گردند اما نماز جمعه هر هفته مردم را جمع کرده و در آن مسائل سیاسی، اجتماعی، اخلاقی و دینی مطرح می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از نشانه های حکومت صالحان، اقامه نماز است و یکی از دلایل حقانیت نظام نیز همین اقامه نماز پر صلابت جمعه است که برای دوستان تکیه گاه و امید آفرین و برای دشمنان زجرآور است.

عزیزی در رابطه با پیام نماز جمعه گفت: نماز جمعه مردم را با بصیرت کرده و به نظام و انقلاب و امام و رهبری پای بند می کند و پیروی از رهبر نظام اسلامی موجب نا امیدی دشمنان و منافقان کوردل که در پی ضربه زدن به نظام و ایجاد اختلاف در بین مردم هستند می شود.

امام جمعه موقت شیروان در پایان با اشاره به اینکه ستاد نماز جمعه شیروان ستاد بسیار فعال و نشان از دیانت و پاکی است افزود: خدمت هر هفته شما عزیزان در نماز جمعه کمک به استقرار، پای بندی، عظمت نظام و سربلندی رهبر معظم انقلاب در برابر همه دنیا و بیمه شدن انقلاب در برابر همه فتنه ها و فتنه گران است و این خدمت بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

فرماندار شهرستان شیروان نیز در این جلسه گفت: ارتباط بسیار خوبی بین علمای شهرستان با مردم وجود دارد و مردم تعلق خاطر خوبی به همه مراسم ها دارند.

امین رضا مرآتی با بیان تقدیر و تشکر از زحمات امام جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان شیروان افزود: بیانات و عملکرد حجت الاسلام کوثری به عنوان پدر معنوی شهرستان برای همه ما راهگشا بوده و هست و باید خوبی ها گفته شود تا استمرار پیدا کرده و دیگران از آن الگوبرداری کنند و خدمت همه شما در این مراسم ها و نماز جمعه ماندگار است و همه باید در کنار هم باشیم تا بتوانیم از این برکات استفاده کنیم.

قرائت قرآن توسط احمد نجف زاده، اهدای لوح تقدیر به امامان جمعه موقت حجج اسلام محمود عزیزی، مهدی مهرپویان، رئیس دفتر امام جمعه حجت الاسلام محمد رمضانپور، رؤسای ستادهای نماز جمعه برادران و خواهران حجت الاسلام قربانعلی رحمتی و سرکار خانم منصوره نورانی و مدیر مصلای نماز جمعه حاج سید حسن رباط جزی و ضیافت شام از دیگر برنامه های این جلسه بود.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار