فولادوند: باید از تجربیات بازنشستگان استفاده کرد

تهران (پانا) - دومین جلسه مشترک مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با کمیته های اداره بازنشستگی شهر تهران، با حضور عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی، محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 11، میرزایی رئیس اداره بازنشستگی شهر تهران و نمایندگان و مسئولان کمیته های اداره بازنشستگی، در محل باشگاه بازنشستگان آموزش و پرورش منطقه 11 برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۲۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: باید از تجربیات بازنشستگان استفاده کرد

عبدالرضا فولادوند در این جلسه بر ارتباط با سایر دستگاه ها و استفاده از پتانسیل آن ها و همچنین همکاری با شهرداری به منظور تکریم بازنشستگان تاکید کرد و افزود: اداره بازنشستگی آموزش و پرورش شهر تهران، باید پیشرو فعالیت های بازنشستگان کشور باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از پیش بینی دوره های تهرانگردی برای بازنشستگان خبر داد و گفت: بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که طی سی سال حضور در فضاهای مختلف، تجربه زیادی کسب می شود که باید از این تجربیات استفاده نمود.
در ادامه جلسه، میرزایی، رئیس اداره بازنشستگی آموزش و پرورش شهر تهران، ضمن ارائه گزارشی، به کمیته های شش گانه اداره بازنشستگی شامل: تربیت بدنی، ادبی و هنری، صنایع دستی، قرآن، بسیج و خانه هلال اشاره کرد.
وی همچنین به ارائه بسته های تشویقی برای بازنشستگان و تعیین رابطین مناطق تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار