به همت سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران

اردوی 2 هزار نفره دانش‌آموزان پیشتاز در تهران و نیشابور برگزار می‌شود

تهران (پانا) - نهمین دوره اردوی ملی دانش­‌آموزان پیشتاز سراسر کشور در قالب جشنواره مهارت‌های تشکیلاتی با حضور 2 هزار نفر دانش‌آموز دختر و پسر پایه‌های هشتم، نهم، دهم متوسطه، مرداد سال جاری برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۴۲۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
اردوی 2 هزار نفره دانش‌آموزان پیشتاز در تهران و نیشابور برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران، هزار دانش‌آموز پیشتاز دختر از 16 تا 20 مرداد در اردوگاه شهید باهنر تهران و هزار دانش‌آموز پیشتاز پسر از 25 تا 29 مرداد 1398 با حضور در اردوگاه شهید رجایی نیشابور در دو محور عملی- مسابقه‌ای و تئوری-کارگاهی فعالیت می‌کنند.

پیشتازان، محور عملی و مسابقه‌ای خود را در سطح تیمی، آزمون‌های امداد و نجات و اطفای حریق، نقشه­‌خوانی و جهت‌یابی و کار با چوب و طناب و در سطح گروهی، آزمو‌ن‌های ساخت پروژه سنگین، چادرزنی، فریاد شادی و نغمه‌های اردویی و بازی­‌های بومی و صف جمع و رژه ترکیبی را پشت سر می‌گذرانند. آنان هم‌چنین محور تئوری و کارگاهی خود را با موضوع تبیین گام دوم انقلاب و امنیت در فضای مجازی تحت نظر استادان برجسته بحث و گفت‌وگو می‌کنند.

از اهداف این اردو می‌توان به سنجش توانمندی‌های مهارتی، تشکیلاتی و معرفتی دانش­‌آموزان پیشتاز، اصلاح فرآیند نظام جامع آموزش، تقویت حس مسئولیت‌پذیری، تعاون و همکاری در فعالیت‌های گروهی، گسترش و تعمیق مهارت‌های فردی و تلفیق با مهارت‌‌های گروهی و تبادل تجربه و دانش‌افزایی گروهی، آموزش‌های خودمحور و تجربه‌محور اشاره کرد.

پیش از برگزاری اردوی ملی، اردوهای چند روزه ویژه پیشتازان برتر شهرستان‌­های استان‌های کشور برگزار می‌شود و منتخبان در قالب 3 تیم هفت نفره برای شرکت در اردوی ملی معرفی می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار