آیت الله مصباح یزدی: دانش آموزان نخبه مانند میوه های نوبر درخت دین و ایمان هستند

به خاطر این نعمت خدا را شکر کنید

قم (پانا) - عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی گفت: شما دانش آموزان نخبه مانند میوه های نوبر درخت دین و ایمان هستید که باید به خاطر این نعمت خدا را شکر کنید و الگوی دیگر دانش آموزان باشید. این موفقیت را به شما تبریک می گویم.

کد مطلب: ۹۴۲۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آیت الله مصباح یزدی: دانش آموزان نخبه مانند میوه های نوبر درخت دین و ایمان هستند

در این نشست که با حضور بیش از 40 دانش آموز انجمنی عضو قرارگاه شهری (پسران و دختران)،کادر و مربیان اتحادیه برگزار شد، آیت الله مصباح یزدی گفت: پروردگار متعال در قرآن کریم وجود انسان را به وجود درختی تشبیه کردند که ریشه آن زیر زمین بوده و از آفات بیرونی در امان بوده و ثابت و پایدار است و شاخه های آن در آسمان است.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: افکار، اندیشه ها و عقایدی که در قلب انسان است، مانند ریشه درخت بوده و اعمال و رفتار انسان مانند شاخ و برگ درخت می باشد و اعمال و رفتار ما نشأت گرفته از افکار و عقاید ما است.

آیت الله مصباح یزدی خاطرنشان کرد: ریشه های دین، همان اصول دین است و باید رفتارهایی را که از این ریشه ها نشأت می گیرد، جهت دهی و مدیریت نمایید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی گفت: شما دانش آموزان نخبه مانند میوه های نوبر درخت دین هستید که باید به خاطر این نعمت خدا را شکر کنید و الگوی دیگر دانش آموزان باشید. این موفقیت را به شما تبریک می گویم و از خدا می خواهم که بر بصیرت شما بیفزاید.

گفتنی است در ابتدای این نشست، خضری فرد مسئول اتحادیه استان قم به ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های اعضای انجمن های اسلامی استان پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار