فرماندار لامرد:

تخریب کنندگان دولت آب رسانان به آسیاب دشمن

لامرد ( پانا )- فرماندار لامرد در جلسه تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی لامرد، با اشاره به وضعیت فعلی کشور در عرصه بین‌الملل و لزوم تحلیل دقیق و کامل بر آن گفت: امروزه هجمه های افسار گسیخته ای نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران، در عرصه بین المللی بوسیله استکبار طراحی و برنامه ریزی میشود همچنین سایه شوم استکبار بر مجامع بین المللی فشار های حداکثری به مردم عزیز ایران وارد میکنند بنابراین لازم است که ما تحلیلی دقیق و کاملی از وضعیتی که در کشور و منطقه وجود دارد داشته باشیم.

کد مطلب: ۹۴۲۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
تخریب کنندگان دولت آب رسانان به آسیاب دشمن

حسین شبانی نژاد با تأکید بر وحدت حداکثری خاطرنشان کرد: وحدث حداکثری میتواند انرژی و پتانسیل ما را برای مقاومت افزایش دهد همچنین برای اینکه وضعیت جامعه را بر اساس پتانسیل ها و ظرفیت‌های داخلی جهت استقلال و آزادگی ملت حفظ کنیم به وحدت نیاز است.

وی ادامه داد: مسئولین باید در کنار مردم قرار بگیرند و همه باهم و با حمایت از دولت و وضعیت فعلی جامعه باید تلاش کنیم تا مردم فشار کمتری را بخاطر تحریم های ظالمانه تحمل کنند‌.

این مقام مسئول تخریب کنندگان دولت را آب رسانان به آسیاب دشمن دانست و تصریح کرد: دولت تمام تلاش خود را به کار بسته تا با فروش حداکثری نفت وضعیت فعلی جامعه را سر و سامان بدهد و بتواند وضعیت ایدولوژی نظام را که از مشروطه تا کنون مردم کشور به دنبال آن هستند را حفظ کند.

شبانی نژاد اضافه کرد: این وضعیت به تفکر و تعقل بیشتری نیاز دارد و باید تلاش کنیم از این گردنه سخت با رهنمود های مقام معظم رهبری، دولت مردان و مسئولین عبور کنیم.

فرماندار لامرد، کارخانه آلومینیوم جنوب را از عوامل پیشروی و پیشرفت شهرستان لامرد در زمینه صنعت عنوان کرد و اظهار داشت: شهرستان لامرد در آستانه صنعتی شدن است چراکه بزرگترین کارخانه آلومینیوم کشور را در خودش جای داده است؛ شروع فاز یک کارخانه آلومینیوم لامرد بارقه امیدی برای جوانان و مردم فارس در امر اشتغال و‌ تولید خواهد بود.

وی افزود: تحولات شگرفی که در دولت و در این سال های اخیر در شهرستان لامرد به وقوع پیوسته باعث نگاه مسئول تراز اول مملکت و استان به لامرد شده است.

شبانی نژاد در پایان مشارکت مردم در عرصه های مختلف، پیشینه مذهبی و اعتقادی عمیق مردم لامرد را زمینه ساز جلوگیری از ناهنجاری‌ها، عدم رسیدن به مرز خطرات اجتماعی، امنیت خوب و نسبتاً پایدار خواند.

خبرنگار: فاطمه زائری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار