فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در لامرد:

اگر برنامه‌ریزی در خانواده باشد آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد

لامرد ( پانا )- فرمانده نیروی انتظامی استان فارس صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان نیروی انتظامی لامرد، مردم استان فارس را مردمی خاص برشمرد و گفت: مردانگی در استان فارس زبانزد است و یکی ازگل‌های استان فارس شهرستان لامرد است که من درگذشته توفیق داشتم مدت زیادی با مردم نجیب این شهرستان آشنایی داشته باشم.

کد مطلب: ۹۴۲۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
اگر برنامه‌ریزی در خانواده باشد آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد

رهام‌بخش حبیبی، انقلاب اسلامی ایران را پدیده‌ای جهانی در راستای ساقط کردن زور، ضرب، ستم و‌ فساد دانست و تصریح کرد: نیروی انتظامی و انقلاب اسلامی در وسط بسیاری از ناهنجاری‌های دنیایی ظهور کرد اما چون نگاهش بر اساس گفتمان اسلام و افتخارش خدمت‌گذاری به مردم بود موفق شد.

او بابیان اینکه نیروی انتظامی همیشه در زمینه ایجاد آرامش برای مردم تلاش فراوان داشته است خاطر نشان کرد: امروز امنیت را در همراهی مردم می‌بینیم و نیروی انتظامی در راستای خدمت بی‌منت به مردم تلاش می‌کند و خودش هیچ آرامشی ندارد و نیروی انتظامی در گوشه به گوشه کشور و استان و شهرستان هوشیار است تا افرادی امنیت را به خطر نیندازند و کسانی را که میخواهند امنیت جامعه را به خطر بیندازد را سرجای خود بنشاند.

او ادامه داد: هر مشکلاتی که ایجاد می‌شود ریشه آن در خانواده است که اگر حواسمان به خانواده‌هایمان نباشد مشکلات ایجاد می‌شود همچنین اگر برنامه‌ریزی خوب در خانواده باشد آسیب‌های اجتماعی کمتر می‌شود.

حبیبی ضمن تقدیر از تلاش‌های سرهنگ نوشاد فرمانده اسبق نیروی انتظامی لامرد، در خصوص فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان لامرد اظهار داشت: سرهنگ زارع‌پور فرمانده جدید نیروی انتظامی لامرد سابقه درخشان داشته است و یکی از افراد حزب‌اللهی پای‌کار است و در کنار مردم و همراه با مسوولان خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس خطاب به فرمانده جدید نیروی انتظامی لامرد افزود: طوری عمل کنید که افراد متخلف به‌شدت از دیدن شما بترسند و مردم با دیدن و حضور شما خوشحال شوند.

خبرنگار: فاطمه زائری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار