انتشار فراخوان دومین جشنواره فیلم کوتاه بین‌المللی «استانداردهای ویدئویی خالق صحنه جهانی»

تهران (پانا) - سازمان ملی استاندارد ایران به مناسبت روز جهانی استاندارد (22 مهر / 14 اکتبر) علاقه‌مندان را به شرکت در رقابت ویدئویی با موضوع «استانداردهای ویدئویی خالق صحنه جهانی» دعوت می‌کند.

کد مطلب: ۹۴۲۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
انتشار فراخوان دومین جشنواره فیلم کوتاه بین‌المللی «استانداردهای ویدئویی خالق صحنه جهانی»

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دفتر روابط‌عمومی و ارتباطات بین‌الملل سازمان ملی استاندارد ایران به مناسبت روز جهانی استاندارد (22 مهر / 14 اکتبر) علاقه‌مندان را به شرکت در دومین جشنواره فیلم کوتاه بین‌المللی « استانداردهای ویدئویی خالق صحنه جهانی» دعوت می‌کند. این رقابت بین المللی را کمیسیون بین‌المللی برق و الکتروتکنیک (IEC)، سازمان بین‌المللی استاندارد (ISO) و اتحادیه ارتباطات راه دور (ITU) برگزار می کنند.

آثار ویدئویی ارسالی باید داستانی را که نشان‌دهنده اثرگذاری ویدئو بر زندگی در آینده نزدیک یا دور باشد، به تصویر بکشد و حداکثر 20 ثانیه در فرمت استاندارد یوتیوب (16:9 aspect ratio) باشد. همچنین آثار شرکت‌کننده در این جشنواره بین‌المللی باید شامل تیتراژ پایانی 3 ثانیه‌ای برای نمایش تصویر روز جهانی استاندارد 2019 (تصویر در لینکhttps://www.worldstandardscooperation.org/wsd2019/)، به زبان انگلیسی یا دارای زیر نویس روان انگلیسی باشد.

ویدئوهای ارسالی ابتدا در هیأت داوری (متشکل از هنرمندان و اساتید صاحب نام ایرانی) بررسی و برترین‌ها برای مراجع بین‌المللی برگزارکننده جشنواره، ارسال خواهند شد. به برنده مسابقه جایزه نقدی به مبلغ 1500 فرانک سوئیس و به سه اثر برتر دیگر هر یک مبلغ 500 فرانک سوئیس اهدا خواهد شد. سازمان ملی استاندارد ایران نیز به 3 نفر از برگزیدگان این رقابت جوایز ارزشمندی اهدا خواهد کرد.

لینک متن فراخوان دومین جشنواره فیلم کوتاه بین‌المللی « استانداردهای ویدئویی خالق صحنه جهانی»: https://standardna.ir/files//meli/IMG_0155.jpg

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب فایل فشرده شده MPEG که حجم آن کمتر از 4MB باشد، حداکثر تا 15 مردادماه 1398 به نشانی پست الکترونیک publicrelations@isiri.gov.ir ارسال یا برای هماهنگی با دبیرخانه جشنواره به شماره تلفن 32818989 026 و 32807045 026 تماس حاصل فرمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار