در گفت و گو با پانا

پذیرش 165 هزار نفر روز در ستاد اسکان فرهنگیان آذربایجان شرقی

تبریز (پانا) - رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از پذیرش 165 هزار نفر روز میهمان فرهنگی در ستاد اسکان استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۲۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش 165 هزار نفر روز  در ستاد اسکان فرهنگیان آذربایجان شرقی

مالک افشار در گفت و گو با خبرنگار پانا بیان کرد: از آغاز اسکان میهمانان فرهنگی در استان در ایام تابستان تا کنون 12 هزار و 599 خانواده در قالب 45 هزار و 359 نفر و 158 هزار و 757 نفر روز در ستاد های اسکان فرهنگیان استان پذیرش شدند.

وی ادامه داد: اگر نفرات پذیرش شده در خانه های معلم، پردیس ها و اردوگاه ها را نیز در نظر بگیریم در مجموع 47 هزار و 441 نفر و 165 هزار نفر روز در استان پذیرش و اسکان داده شده اند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: بعد از تبریز با پذیرش 10 هزار و 213 خانواده، شهرستان های جلفا، کلیبر، بستان آباد و مراغه رتبه های بعدی میزان پذیرش مسافران فرهنگی را دارا هستند و شهرستان مراغه در پذیرش و اسکان میهمانان فرهنگی نسبت به سال قبلا رشد قابل توجهی داشته است.

افشار با بیان این که تمامی کلاس هایی که در اختیار مسافران قرار داده می شوند نوع ویژه و الف هستند، گفت: با توجه به استقبال خوب و رفتار مناسب و شایسته مسئولین ستادهای اسکان تاکنون هیچ گونه گلایه و شکایتی از میهمانان فرهنگی در نوع و نحوه پذیرش را نداشتیم.

وی گفت: سرایداران مدارس اسکان فرهنگیان موظف هستند هرگونه مشکل را بلافاصله به ستاد اسکان فرهنگیان اطلاع دهند تا به موقع رسیدگی شود.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد تسهیلات خدمات سفر استان، سال گذشته و امسال فقط مسافران فرهنگی در ستاد های اسکان پذیرش شدند.

آدرس ستادهای اسکان فرهنگیان تبریز :

دروازه تهران، بعدازسه راهی ولی عصر، کوچه کریم خان، دبستان شهید مدرس

جاده ایل گلی، نبش غربی فلکه امام رضا (ع )، مدرسه سالار شهیدان تلفن

خیابان امام، روبروی سیلو، دبیرستان آزادی

پایگاه دایمی اسکان فرهنگیان استان واقع در خیابان ارتش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار