دانش آموزان ساوجی مقام دوم رقابت‌های کشوری«دادرس» را کسب کردند

اراک(پانا)-معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، از کسب عنوان نائب قهرمانی رقابت های کشوری «دادرس» توسط دانش آموزان ساوجی خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۲۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان ساوجی مقام دوم رقابت‌های کشوری«دادرس» را کسب کردند

« مهدی دمنه» با اعلام این خبر افزود: : تیم دانش آموزی «دادرس» شهرستان ساوه در بخش پسران که به نمایندگی از استان مرکزی در هفتمین المپیاد کشوری دادرس شرکت کرده بود، توانست رتبه دوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کند .

وی اظهار داشت: مرحله کشوری هفتمین دوره المپیاد آماده «دادرس»، در اردوگاه شهید باهنر تهران، با حضور ۳۱ تیم برتر سراسر کشور در بخش پسران برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: رقابت‌های کشوری «دادرس» در هشت بخش، شامل پناهگیری و خروج اضطراری، ارزیابی کنترل علائم حیاتی، پانسمان و آتل بندی، cpr احیای قلبی ریوی، چادرزنی، حمل مصدوم، آزمون کتبی و اطفاءحریق برگزار شد .

دمنه، ضمن تبریک این موفقیت توسط نماینده استان مرکزی، گفت: شور و نشاط و انگیزه به وجود آمده در بین دانش آموزان شرکت کننده در این دوره از رقابت ها، حاصل روابط بین دستگاهی همکاران ما در مجموعه هلال احمر و آموزش و پرورش می باشد که با درخشش نمایندگان استان مرکزی در این رقابت ها، شاهد به ثمر نشستن نتایج این همیاری و همکاری بین دستگاهی هستیم.

وی تأکید کرد: آموزه های هفتمین دوره المپیاد دادرس کاملا با اهداف سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش همسو و منطبق است .

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی یادآور شد: طراحی هدفمند المپیاد آماده و همراه بودن حس هم نوع‌دوستی و اقدامات داوطلبانه در کنار جنبه‌های فنی و آموزشی این المپیاد توانسته است دانش آموزان را به لحاظ اجتماعی و اخلاقی نیز تربیت، و شخصیت آنان را تحت تأثیر قرار دهد .

گفتنی است، مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات « طرح دادرس » ویژه 150 دانش آموز آماده در روزهای سخت خرداد ماه سال جاری با حضور 10 تیم در بخش پسران برگزار شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار