سرپرست معاونت فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان:

نمایندگان مجلس دانش آموزی مشاوران امین آموزش و پرورش هستند

سمنان (پانا) - سرپرست معاونت فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: نمایندگان مجلس دانش آموزی می توانند مشاورانی امین برای مجموعه آموزش و پرورش باشند‌.

کد مطلب: ۹۴۲۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان مجلس دانش آموزی مشاوران امین آموزش و پرورش هستند

علی اکبر عرب خراسانی، در دیدار با نمایندگان استان سمنان در مجلس دانش آموزی به میزبانی دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: امروزه جامعه دانش آموزی، نیازمند تفکر و اندیشه بالا است و ما باید در این راه با تمام تلاش قدم برداریم.

وی با اشاره به شعار اساسی سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران افزود: نیاز اساسی ما در کشور، همفکری، همدلی و همکاری است که این خود از فهم و درک بالای انسان می باشد و تمامی مدیران قدرتمند دنیا از دانش آموزانی است که در گذشته رهبری و مدیریت بالایی داشته اند.

سرپرست معاونت فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان این مطلب که باید برنامه ریزی را در تمام مراحل زندگی سرلوحه کارهای خود قرار دهیم تا از آسیب های اجتماعی در امان باشیم، گفت: هدف مجلس دانش آموزی، تربیت بعد اجتماعی دانش آموزان است؛ وقتی انسان از بعد اجتماعی رشد یابد، به طبع موفقیت های روزافزون کسب کرده و جایگاه های مفید و موثر و اثرگذاری در جامعه بدست خواهد آورد.

عرب خراسانی با عنوان این مطلب که نمایندگان مجلس دانش آموزی باید به عنوان نمایندگان جامعه دانش آموزی استان، اسوه اعمال و اخلاق حسنه در مدارس باشند، اظهار داشت: مجلس دانش آموزی، مجلسی صنفی و مشورتی است و نقش آن در ایجاد حس خودباوری و اعتماد به نفس در بین دانش آموزان، بی نظیر است.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان نیز به نقش موثر دانش آموزان در پویایی فعالیت های آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس دانش آموزی به عنوان عصاره دانش آموزان نخبه و موفق مدارس، باید در زمینه فعالیت های اجتماعی و پرورشی پیشتاز باشند.

اسحاق اکبری اضافه کرد: مجلس دانش آموزی سکویی برای دست یابی به موفقیت های بیشتر و تربیت مدیران توانمند و انقلابی برای آینده کشور است.

گفتنی است؛ در این مراسم اعتبارنامه نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش آموزی به همراه ابلاغ انتصاب آنان به عنوان مشاورین دانش آموزی جوان مدیرکل آموزش و پرورش استان اعطاء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار