اهدای حکم مشاور مدیرکل آموزش و پرورش برای 2 نماینده مجلس دانش آموزی در استان سمنان

سمنان (پانا) - اعتبارنامه و حکم مشاور مدیرکل آموزش وپرورش برای 2 نماینده مجلس دانش آموزی در استان سمنان به طور رسمی به آنان اعطا شد.

کد مطلب: ۹۴۲۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
اهدای حکم مشاور مدیرکل آموزش و پرورش برای 2 نماینده مجلس دانش آموزی در استان سمنان

طی دیدار رسمی نمایندگان مجلس دانش آموزی استان سمنان با مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، اعتبارنامه و حکم مشاور دانش آموزی مدیرکل آموزش و پرورش استان به امیررضا کاشفی پور و مبینا خواجه میرزایی، نمایندگان مجلس دانش آموزی استان سمنان اعطا شد.

در این دیدار، مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان، رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان و سرپرست معاونت فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش حضور داشتند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان با بیان اینکه این اعتبار نامه برای نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی و به مدت 2 سال تا پایان سال 98 اعتبار دارد، گفت: اعتبارنامه این دانش آموزان از سوی زهرا پناهی روا رئیس دبیرخانه مجلس دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران و حکم مشاور دانش آموزی مدیرکل آموزش و پرورش استان از سوی محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان و رئیس شورای برنامه ریزی برای آنان صادر شد.

اکبری، با بیان اینکه انتخابات مجلس دانش آموزی هر دو سال یک بار در بین دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه اول و دوم به ترتیب در مرحله آموزشگاه، شهرستان و منطقه برگزار می شود، اظهار کرد: سپس نفرات منتخب به مرحله استانی راه پیدا می کنند، دانش آموزان راه یافته به این مرحله در یک رقابت سالم نسبت به معرفی خود و بیان اهداف و دیدگاهایشان در خصوص پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی می پردازند.

وی گفت: در پایان مرحله استانی رای گیری انجام می شود و بعد از شمارش آرا دو نفر دانش آموز دختر و پسر به عنوان نمایندگان استان به مجلس دانش آموزی کشور راه پیدا می کنند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان تصریح کرد: نمایندگان مجلس دانش‌آموزی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان به مدت دو سال از زمان انتخابات در سطح استان به‌عنوان مشاوران دانش‌آموزی مدیر کل استان منصوب و زمینه بهره‌گیری از نظرات مشورتی و حضور این دانش آموزان در جلسات مجلس دانش آموزی و جلسات استانی فراهم می‌‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار