امام جمعه اسلامشهر: مسئولین در ادارات درجهت حل مشکلات مردم تلاش مضاعف داشته باشند

اسلامشهر(پانا) - در چهلمین سالگرد برگزاری مراسم نماز جمعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ،نماز عبادی،سیاسی جمعه در مصلی شهرستان اسلامشهر با حضور فرماندارو مسئولین ارگانها و ادارات به امامت نماینده ولی فقیه شهرستان برگزارشد.

کد مطلب: ۹۴۲۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه اسلامشهر: مسئولین در ادارات درجهت حل مشکلات مردم تلاش مضاعف داشته باشند

حجت الاسلام نوروزی امام جمعه اسلامشهر در خطبه اول نماز با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و گرامیداشت بیست و سوم ذی الحجه سالروز شهادت امام رضا(ع) و زیارت خاصه به روایتی اظهار داشت: امام هادی(ع) درروایتی بیان فرمودند، هرکس حاجتی دارد امام مدفون در طوس را زیارت و دو رکعت نماز بجا آورد تا حاجتش روا شود.

او در ادامه با گرامیداشت چهلمین سالگردبرگزاری نماز جمعه افزود: خداوند متعال در سوره جمعه مومنین را خطاب قرار میدهد که در وقت ندای نماز جمعه کسب و کار را رها کرده و به سوی نماز جمعه بشتابید تا از آتش جهنم به دور بمانید.

امام جمعه اسلامشهر برگزاری نماز جمعه در 900شهر کوچک و بزرگ کشور را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد .

حجت الاسلام نوروزی در خطبه دوم نماز جمعه با تقدیر ازفرماندارو مسئولین ادارات شهرستان در برگزاری میز خدمت در نماز جمعه از فرماندار شهرستان خواست هر هفته یک نفر از مسئولین ادارات در نماز جمعه حضور پیدا کند و مشکلات مردم را حل کند.

او به مدیران دستگاه های شهرستان توصیه نمود: مسئولین در ادارات درراه حل مشکلات مردم تلاش مضاعف داشته باشند و راه آسان را در برابر مردم قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان اسلامشهر به ششم مرداد روز فنی و حرفه ای هم اشاره و اذعان داشت: دانش آموزان در زمان انتخاب رشته در هدایت تحصیلی به رشته های فنی هم توجه داشته باشند.

او هفته شیر مادر را نیز گرامی داشت و به روایتی از پیامبر (ص)پرداخت که تا دو سال تمام کودکان خود را شیر بدهید.

حجت الاسلام نوروزی از نیروهای نظامی کشوردر زمین گیر کردن پهباد آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی تجلیل بعمل آورد و این را نشان از اقتدار نظام مقدس ایران اسلامی دانست.

مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهرنیزدر حاشیه برگزاری نماز سیاسی عبادی جمعه نیزدرسخنانی اظهار داشت: بزودی مراسم بزرگداشتی با حضور شخصیت‌های کشوری و ملی جهت پاسداشت و تقدیر از تلاش‌های خالصانه و ارزنده حجت الاسلام نوروزی در اسلامشهر برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه حجت الاسلام نوروزی از محبوبیت کم نظیری بین مردم اسلامشهر برخوردار است، گفت: این عالم وارسته، انقلابی و ولایی نقش مهمی در رشد و توسعه اسلامشهر در طول ۳۹ سال گذشته بر عهده داشته است.

فرماندار اسلامشهر همچنین از تلاشهای ارزنده و موثر سایر ائمه جمعه شهرستان نیز در راستای رفع مشکلات مردم قدردانی کرد و خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال مردم از استقرار میز خدمت در مصلی نماز جمعه اسلامشهر برنامه ریزی لازم جهت حضور دائمی و هفتگی مسئولان ادارات در نماز های جمعه اسلامشهر، چهاردانگه، احمدآباد مستوفی و واوان جهت پاسخگویی به مسایل و مشکلات مردم انجام خواهد شد.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار