رد شائبه رای دادن با یک کارت ملی در چند شعبه

تهران (پانا) -عضو شورای شهر تهران با رد شائبه رای دادن متعدد با یک کارت ملی گفت این موضوع را در چند شعبه اخذ رای چک کرده و دروغ است.

کد مطلب: ۹۴۲۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
رد شائبه رای دادن با یک کارت ملی در چند شعبه

مجید فراهانی در حاشیه بازدیدش از ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها با حضور در نشست خبری در پاسخ به سوالاتی مبنی بر بروز تخلفات در شعب اخذ رای گفت: شائبه‌ای در فضای مجازی مطرح شده بود مبنی بر اینکه می‌توان با یک کارت ملی در چند شعبه مختلف رای داد.

وی با بیان اینکه از ساعات ابتدایی آغاز انتخابات شورایاری‌ها به محل زندگی مهندی هاشمی رفته و با هم شعب مختلف را چک کردیم تا ببینیم می‌توان با یک کارت ملی چند بار رای داد که مشخص شد این اتفاق امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه در این انتخابات یک کار خوب صورت گرفته و آن هم این است که شماره پیامک 1370000076 را برای اعلام تخلفات اعلام کردیم، گفت: شب گذشته چند میلیون پیامک برای مردم ارسال شده است و به آنها اعلام کرده‌ایم که می‌توانند از این طریق تخلفات مردمی را گزارش دهند و مردم می‌توانند در صورت بروز تخلفات این موضوع را اعلام کنند.وی افزود: همچنین ناظران وزارت کشور نیز در صدد رویت اشکالات احتمالی هستند و امیدواریم بتوانیم این انتخابات مهم را به عنوان یک نقطه عطف در انتخابات کشور ثبت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار