امام جمعه اسلامشهر: توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی با حضور مردم در میعادگاههای نماز جمعه تاکنون خنثی شده است

اسلامشهر(پانا) - مراسم عطر افشانی و گلباران مزار شهدا گرامیداشت چهلمین سالگرد برگزاری نمازجمعه و نکوداشت شهدای محراب و ائمه جمعه از دنیا رفته اسلامشهربا حضور امام جمعه ، معاون فرماندار،فرماندهان نظامی و انتظامی ،مسئولین ارگانها و ادارت و مردم ولایتمدار در آستانه مقدس امامزاده عقیل (ع)اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۱۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه اسلامشهر: توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی  با حضور مردم در میعادگاههای نماز جمعه تاکنون خنثی شده است

در این مراسم حجت الاسلام نوروزی نماینده ولی فقیه در شهرستان اسلامشهر در سخنانی اظهار داشت: در میان 114 سوره‌های قرآن کریم خداوند متعال درسوره جمعه خطاب به مومنین میفرماید،ای کسانی که ایمان آوردیدوقتی شمارا به نماز جمعه ندا میدهند به سوی نماز جمعه بشتابید.

او در ادامه افزود: نماز جمعه انسان را به یاد خدا می اندازد و در ایران اسلامی 900شهر بزرگ و کوچک نمازجمعه را اقامه کرده و بیان داشت، از سال شصت نیز در شهرستان اسلامشهر نماز جمعه به صورت منظم برگزار میگردد.

حجت الاسلام نوروزی به سخنی از امام راحل نیز اشاره کرد و اذعان داشت: انقلاب اسلامی اگر هیچ اثر و برکت نداشت استقرار نماز جمعه بهترین برکات برای نظام اسلامی است.

حجت الاسلام نوروزی با ذکر یاد شهدای محراب از ائمه جمعه قبل اسلامشهر نیز گفت و بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی از آغاز انقلاب ائمه جمعه را هدف قرار دادند و توطئه های آنان با حضور مردم در میعادگاههای نماز جمعه تاکنون خنثی شده است.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار