استاندار خوزستان در شورای آموزش و پرورش استان در مسجدسلیمان ::

بیش از یک هزار دانش آموز خوزستانی تحت پوشش طرح بورسیه تحصیلی قرار دارند

مسجدسلیمان (پانا) - استاندار خوزستان اظهار کرد: یک هزار و ۲۵۰ دانش آموز در استان خوزستان تحت پوشش طرح بورسیه تحصیلی جوانه قرار دارند.

کد مطلب: ۹۴۱۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
بیش از یک هزار دانش آموز خوزستانی تحت پوشش طرح بورسیه تحصیلی قرار دارند

غلامرضا شریعتی عصرامروز درنشست شورای آموزش و پرورش استان که با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد، گفت: اقدامات چند سال اخیر در استان خوزستان در راستای تلاش برای بسیج پتانسیل های این استان برای ارتقای آموزش و‌ پرورش بوده است.
او گفت: طی سالهای اخیر اعتبار نوسازی مدارس نسبت به سالهای قبل با رشد چشمگیری رو به رو شد تا شرایط آموزش و‌پرورش در این استان بهبود پیدا کند.
شریعتی بیان کرد: آموزش و پرورش در استان خوزستان از اولویت های مهمی است که مورد توجه قرار می گیرد و طی سالهای اخیر از ظرفیت های صنایع، منطقه آزاد، پتروشیمی، شورای راهبردی ماهشهر و بندر امام برای کمک به آموزش و‌ پرورش استفاده شد.

استاندار خوزستان ادامه داد: در سال ۹۶ بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ کودک بازمانده از تحصیل را به کلاس های درس بازگرداندیم همچنین در جمع آوری کلاس های کانکسی تلاش های شایان ذکری صورت گرفت.

شریعتی یادآورشد: یک هزار و ۲۵۰ دانش آموز در خوزستان تحت پوشش بورس تحصیلی جوانه قرار دارند و به هر کدام یک میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی پرداخت می شود.
استاندار خوزستان با تاکید بر آموزش فضای مجازی در استان افزود: برخی دختران در مناطق دورافتاده از امکان تحصیل برخوردار نیستند و از این طریق می توان به آنها کمک کرد.
شریعتی با اشاره به کم توجهی های صورت گرفته به مسجد سلیمان گفت: شرایط فیزیکی و فضای آموزشی موجود در مدارس این شهرستان مناسب نیست و لازم است تا ۶۰ درصد مدارس مسجد سلیمان بازسازی شوند.
اوافزود: باید تلاش شود ۱۰۰ کلاس درس به کلاس های موجود در شهرستان مسجد سلیمان اضافه شود تا تعداد کلاس ها در این شهرستان اندکی به استاندارهای موجود نزدیک شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار