به میزبانی شهرستان دشتستان:

نشست هم اندیشی مدیران مدارس هیات امنایی و روسای هیات امنای مدارس استان بوشهربرگزار شد

برازجان،بوشهر(پانا)_نشست هم اندیشی مدیران مدارس هیات امنایی و روسای هیات امنای مدارس استان بوشهر با حضور نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و مدیر آموزش و پرورش دشتستان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی مدارس هیات امنایی در برازجان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۱۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی مدیران مدارس هیات امنایی و روسای هیات امنای مدارس استان بوشهربرگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، محمد باقر سعادت در نشست هم اندیشی مدیران مدارس هیات امنایی استان بوشهر به میزبانی آموزش و پرورش دشتستان اظهار داشت: تنها کسانی که می توانند جلوی بداخلاقی ها و گفتمان های ناثواب در سطح جامعه را بگیرند فرهنگیان و معلمان هستند.

وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری گفت: آموزش و پرورش بنابه گفته مقام معظم رهبری از همه دستگاه های کشور مهمتر است و این اهمیت زمانی تحقق پیدا می کند که معلمان و خانواده بزرگ فرهنگیان صداقت، سلامت، شفافیت و شجاعت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نماینده مردم دشتستان با بیان اینکه ناهنجاریهای چون اتهام زنی با گسترش فضای مجازی در سطح جامعه زیاد شده است تصریح کرد: معلمان چراغ راه همه مردم هستند و باید خود را نسبت به جامعه و کاهش رفتارهای ناپسند مسئول بدانند زیرا گسترش چنین رویکردهای در سطح جامعه سبب آسیب جدی به کل نظام است.

سعادت ابراز کرد: بین خانواده و جامعه فرهنگی هیچ گونه اختلافی نباید وجود داشته باشد و مشکلات باید به صورت درون خانوادگی حل و فصل شود.

وی گفت: احداث مدارس هیات امنایی برای کمک به حل مشکلات مدارس از طریق اولیا دانش آموزان است و کمک های جمع آوری شده از طرف مردم در این مدارس برای ارتقاء علمی دانش آموزان و معلمان استفاده گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار