پیام تبریک فرماندار اسلامشهر بمناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد برپایی نماز جمعه

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهر در پیامی فرا رسیدن پنجم مردادماه گرامیداشت چهلمین سالگرد برپایی نماز سیاسی، عبادی جمعه را به ائمه جمعه شهرستان ، منطقه و چهاردانگه تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۴۱۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک فرماندار اسلامشهر بمناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد برپایی نماز جمعه

متن پیام مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهربه شرح ذیل است:

نماز جمعه به عنوان مهمترین پایگاه مذهبی و سیاسی، ثمره انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) میباشد که نقش بسزایی در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی در سطح جامعه را دارا است.

فریضه نماز جمعه، مهمترین مصداق همدلی و وحدت در کشور محسوب می شود و پشتوانه و تکیه گاهی مستحکم برای نظام و انقلاب بشمار می رود و به عنوان نمادی از عزت، اقتدار و همبستگی میان آحاد جامعه اسلامی و مسئولان محسوب می شود.

همچنین ائمه محترم جمعه نیز نقش چشمگیری در رفع مشکلات مردم، ترویج فرهنگ اخلاق مداری در جامعه، تحکیم وحدت بین اقشار مختلف مردم و مسئولان و حمایت وهمراهی در امور اجرایی دارند و مسئولان را در امر خطیر خدمت رسانی به مردم یاری می دهند.

اینجانب فرار سیدن پنجم مردادماه چهلمین سالگرد برپایی نماز سیاسی، عبادی جمعه و سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به امامت مرحوم حضرت آیت الله طالقانی (ره) را به ائمه محترم جمعه شهرستان حجج الاسلام محمدعلی نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر، سید سعید طبائی امام جمعه احمدآباد مستوفی، علی محمد گلوردی امام جمعه چهاردانگه و حمزه محمدی امام جمعه واوان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند منان سلامتی و دوام توفیقات روزافزون این عزیزان را مسئلت می نمایم.

/خبرنگار: فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار