امر به معروف و نهی از منکر آموختنی است

شیراز(پانا)_معاون آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس اظهار داشت:امر به معروف و نهی از منکر مانند نماز آموختنی است و مقدمه واجب،واجب است

کد مطلب: ۹۴۱۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد

غزالی امروز در جلسه دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی استان اظهار داشت:به دنبال استقرار شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در تمام دستگاه‌های اجرایی مطابق قانون مصوب اقامه امر به معروف و نهی از منکر انجام شده است.

او ادامه داد:اولین موضوعی که به عنوان ضروریات حوزه امر به معروف و نهی از منکر از آن یاد می شود آگاه سازی،پژوهش و اطلاع‌رسانی است.

معاون آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس با اشاره به اینکه یکی از ساز و کارهای اقامه امر به معروف و نهی‌ازمُنکَر با آموزش انجام می‌شود گفت: آموزش در حوزه‌ی امر به معروف‌و‌نهی از منکر جایگاهی برجسته‌ای دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس متولی فرهنگ عام در جامعه است گفت:مردم تمام تخلفات ضد فرهنگی را از چشم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌بینند درصورتی که دستگاه‌های متولی فرهنگی بی‌شماری وجود دارد.

صابر سهرابی خطاب به دبیران شوراهای امربه معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی استان فارس گفت: شغلی که شما در پیش گرفته‌اید کار مهمی است بنابراین قدم گذاشتن در این راه افتخار میخواهد.

خبرنگار:محمد فروتن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار