ثقفی: کارشناسان روابط عمومی از ارکان تحول‌اند

تهران (پانا) - گردهمایی مسئولان روابط عمومی مناطق 19 گانه آموزش و پرورش شهر تهران در سالن شهید پیچک منطقه چهار برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۱۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
ثقفی: کارشناسان روابط عمومی از ارکان تحول‌اند

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در جلسه مسئولان روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران که صبح امروز در منطقه چهار برگزار شد با اشاره به انجام فعالیت های شاخص توسط مسئولان روابط عمومی در مناطق، اظهارداشت: یکی از ارکان ایجاد تحول در آموزش و پرورش، کارشناسان روابط عمومی هستند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، مسعود ثقفی با بیان اینکه روابط عمومی قدرتمند نقش اصلی را در منطقه ایفا می کند؛ از زحمات کارشناسان روابط عمومی در برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز تقدیر نموده و بر پیگیری هر چه بهتر برگزار شدن پروژه مهر و بازگشایی شکوهمند مدارس پایتخت با حضور مسئولان لشکری و کشوری تاکید نمود.

گفتنی است ناصری مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 تهران نیز در این جلسه با اشاره به اسناد بالادستی در حوزه آموزش و پرورش، ضمن ارائه گزارسی از عملکرد و فعالیت های منطقه اظهارداشت: نگاه به روابط عمومی می بایست نگاه علمی و فنی بوده و کار روابط عمومی نباید با تصویربرداری و خبرنگاری اشتباه برداشت شود.

این جلسه با حضور ثقفی، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ ناصری مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 و مسولان روابط عمومی مناطق با هدف بررسی فعالیت های انجام شده و پیگیری پروژه مهر مدارس پایتخت برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار