درخشش دانش آموزان میانه در مسابقات تکنوادوی نوجوانان آسیا؛

کسب دو مدال طلا و نقره توسط دانش آموزان میانه ای در مسابقات آسیایی تکواندو

میانه (پانا)-علی نجفی و حامد اصغری از دانش آموزان منطقه میانه موفق به کسب مدال طلا و نقره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا شدند.

کد مطلب: ۹۴۱۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب دو مدال طلا و نقره توسط دانش آموزان میانه ای در مسابقات آسیایی تکواندو

علی نجفی و حامد اصغری دانش آموزان منطقه میانه با شرکت در مسابقات آسیایی تکواندو توانستند مدال طلا و نقره در وزن 78 و 63 کیلوگرم را کسب نماید.

لازم به ذکر است دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور 331 تکواندوکار از صبح روز (یکشنبه - 30 تیرماه) در "امان" اردن آغاز و با درخشش نوجوانان کشورمان به پایان رسید.

پیام تبریک ساجدی فر معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه در پی کسب موفقیت دانش آموزان میانه ای در مسابقات تکواندوی آسیا:

بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی مقتدرانه دانش آموزان منطقه میانه در مسابقات قهرمانی آسیا (2019- اردن) را به مردم شریف ایران و خانواده های محترم ایشان صمیمانه تبریک می‌گویم و تلاش‌های ارزشمند همراه با متانت و اخلاق‌مداری ایشان را در سپهر قهرمانی تکواندو آسیا ارج می‌نهم.

اینجانب ضمن قدردانی از تلاش های مربیان ، معلمان ، خانواده و همه کسانی که با دعای خیر خود پهلوانان شهرمان را همراهی نمودند امیدوارم که با این قهرمانی در سطح آسیا ، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس نوجوانان و جوانان عزیز شهرستان میانه بارور گردد و همچنان برای ایران اسلامی افتخارآفرینی کنند .

استمرار پیروزی قهرمانان کشورمان ایران اسلامی را در رویدادهای بزرگ جهانی از خداوند قادر و دانا مسئلت دارم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار