در پی شائبه پرداخت یارانه به تعدادی از نشریات؛

وزیر فرهنگ دستور صریح بررسی به مدیریت عملکرد وزارتخانه داد

تهران (پانا) -  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی شائبه ایجاد شده درباره پرداخت یارانه به تعدادی از نشریات به مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد این وزارتخانه دستور صریح داد تا این موضوع را با دقت بررسی و گزارش کند.

کد مطلب: ۹۴۱۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
وزیر فرهنگ دستور صریح بررسی به مدیریت عملکرد وزارتخانه داد

به گزارش ایرنا،‌ براساس گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی عصر سه شنبه خطاب به صفرخانی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد آورده است:
"عطف به موارد منتشر شده اخیر در زمینه پرداخت یارانه به پاره ای از نشریات بررسی موارد ذیل انجام و گزارش شود:
۱-آیا نشریات مرتبط به افراد و شرکت هایی که بیش از ۱۰ نشریه داشته و یارانه گرفته اند، منتشر شده است؟
۲-آیا یارانه و کاغذ اختصاصی به آن نشریات، مطابق با ضوابط پرداخت یارانه بوده است؟
۳-میزان اختصاص یارانه به این نشریات با نشریات منتشر مشابه، چگونه بوده است؟ آیا رعایت ضوابط صورت گرفته است؟
موارد فوق و موارد مورد نیاز دیگر که به شفافیت اطلاعات مندرج کمک می کند، بررسی و حداکثر ظرف دو هفته آینده به اطلاع اینجانب برسد. "
یادآور می شود امور بازرسی سازمانی و رسیدگی به شکایات از جمله وظایف دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می شود.

اشتباه در شیوه پرداخت یارانه اصلاح می شود

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز جمعه در صفحه شخصی خود در توئیتر تاکید کرد که اگر خطا و اشتباهی در شیوه پرداخت یارانه انجام شده، تصحیح و اصلاح می شود.

محمد خدادی در این توئیت نوشت: درباره یارانه یک موسسه مطبوعاتی: #یارانه_مطبوعات با قواعدشفاف برای نشریات "منتشرشده"محاسبه و پرداخت می‌شود، دستور رسیدگی دقیق و اعلام نتیجه به وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و شما را دادم، مطمئناً اگرخطا و اشتباهی شده تصحیح و اعلام-شیوه پرداخت یارانه اگر مانع توسعه کیفی-عدالت باشد اصلاح می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار