مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: لزوم هم اندیشی مستمر با جوانان جهت حل مشکلات

زاهدان(پانا)- به گفته ی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، برای درک مشکلات جوانان باید بتوانیم با آنها هم اندیشی مستمر داشته باشیم.

کد مطلب: ۹۴۱۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: لزوم هم اندیشی مستمر با جوانان جهت حل مشکلات

حمیدرضا رخشانی صبح امروز در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان،گفت: باید برای مسئله جوانان برنامه های ویژه ای داشته باشیم و هر کاری که در این حوزه انجام می دهیم باید برای آنها مفید باشد.

او ادامه داد: مسئله ی موجود در سطح جامعه، شکاف ایجاد شده بین نسل جوان امروزی با نسل دهه ی اول انقلاب است که باید برنامه هایی برای یادآوری آن دوران برنامه ریزی درستی صورت گیرد.

رخشانی با بیان اینکه باید در موضوعات مختلف با بصیرت و تفکر ویژه ای نسبت به مسائل فکر کرد، بیان داشت: باید با برنامه ریزی درست مسائل را پیگیری کنیم تا نقاط ضعف و قدرت را شناسایی و آنها را سامان دهیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ابراز کرد: علت پویایی و خلاقیت در سازمان دانش آموزی، حضور مستمر دانش آموزان و نسل جوان در آن است که برنامه ریزی ها را ساماندهی می کنند.

او در پایان با بیان اینکه آموزش و پرورش برای تعلیم مهارت های زندگی، کارهای بزرگی انجام داده است، تاکیید کرد: همه باید از دیدگاه جوانان استفاده کنند تا خلاقیت و نشاط را در جامعه ایجاد کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار