جانشین فرماندهی پادگان 04 امام رضا(ع) بیرجند :1800 نفر از سربازان وظیفه پادگان 04 بیرجند گواهینامه مهارتی دریافت کردند

بیرجند(پانا) ـ جانشین فرماندهی پادگان 04 امام رضا(ع) بیرجندگفت:1800 نفر از سربازان وظیفه پادگان 04 بیرجند گواهینامه مهارتی دریافت کردند.

کد مطلب: ۹۴۱۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
جانشین فرماندهی پادگان 04 امام رضا(ع) بیرجند :1800 نفر از سربازان وظیفه پادگان 04 بیرجند گواهینامه مهارتی دریافت کردند

سرهنگ مهدی جلالی نیک اظهار داشت: از سال 96 تاکنون سربازان وظیفه در مجتمع مهارت آموزی فنی و حرفه‌ای امام جعفرصادق(ع) پادگان ۰۴ بیرجند حرفه‌های مختلف را فرامی‌گیرند.

او گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و با انعقاد تفاهم نامه میان ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال 96 سربازان نیروهای مسلح نیز در این کارگاه‌های حرفه‌آموزی شرکت می‌کنند.

جانشین فرماندهی پادگان 04 امام رضا(ع) بیرجند افزود: در مرکز آموزش 04 بیرجند کلاس‌های فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی، هلال احمر، ورزش و جوانان و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

جلالی نیک تصریح کرد: از سال 96 تاکنون تعداد 4 هزار و 300 نفر از سربازان وظیفه در کلاس‌های حرفه‌آموزی و آزمون‌ها شرکت کردند که از این تعداد یک هزار و 800 نفر موفق به دریافت گواهینامه مهارتی شدند و بعد از خدمت مقدس سربازی می‌توانند وارد بازار کار شوند.

او ادامه داد: همچنین از ابتدای امسال نیز 400 نفر از سربازان وظیفه گواهینامه مهارتی دریافت کردند و آزمون ادواری نیز در شهریورماه جاری برگزار خواهد شد.

جانشین فرماندهی پادگان 04 امام رضا(ع) بیرجند خاطرنشان کرد: سازمان فنی و حرفه‌ای با برگزاری کلاس‌های مهارت حرفه‌آموزی نقش بسزایی در تولید ملی و رونق تولید کشور دارد و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از اصلی ترین پایه‌های تقویت تولید داخلی است.

جلالی نیک با بیان اینکه کلاس‌های برگزار شده در پادگان تاکنون رضایت بخش بوده است اظهار کرد: جوشکاری، بنایی، تعمیر خودرو، آیفون تصویری، پیرایشگری، کاشت زعفران و زرشک از جمله کلاس‌های برگزار شده در این پادگان است.

او افزود: در سال گذشته تعداد 53 هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی داده شده و از ابتدای امسال نیز 12 هزار نفر ساعت آموزش به سربازان وظیفه داده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار