افزایش ۱۲۵ هزار تومان قیمت سکه

تهران (پانا) - رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر از افزایش ۱۲۵ هزار تومانی قیمت سکه امامی نسبت به روز گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۱۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
 افزایش ۱۲۵ هزار تومان قیمت سکه

عبادلله محمدولی رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر با اشاره به نرخ سکه در بازار، گفت: سکه امامی امروز نسبت به روز گذشته شاهد افزایش قیمت ۱۲۵ هزار تومانی بود.

وی ادامه داد: هر مثقال طلا نیز امروز با قیمت ۵۸ هزار تومان، طلای ۱۸ عیار با قیمت ۱۳ هزار ۴۰۰ تومان و سکه امامی نیز با قیمت ۱۲۵ هزار تومان فروخته شد.

به گفته محمدولی، اونس طلا نیز نسبت به روز گذشته ۵ دلار کاهش قیمت داشته است.

وی با بیان اینکه حباب سکه امروز به ۶۰ هزار تومان رسیده است گفت: حباب سکه نسبت به روز گذشته، ۶۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است و از این رو بنظر می‌رسد که بازار طلا و سکه تا پایان هفته شاهد روند افزایشی باشد.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر از مردم درخواست کرد تا زمانی نسبت به خرید طلا و سکه اقدام کنند که بازار روند متعادلی داشته باشد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۲۷۲ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۲۷۲ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۴۸۲ هزار تومان و سکه گرمی ۹۸۱ هزار تومان داد و ستد شد.

هر اونس طلا نیز امروز در بازارهای جهانی با قیمت ۱.۴۱۸ دلار و ۱۳ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار