تکذیب ثبت دمای 46 درجه در ارومیه

تهران (پانا) - رئیس اداره پیش‎بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‎غربی گفت: اغلب شهرستان‎های‌استان روز گذشته‌دمای بالای 40 درجه‌با رطوبت 70 درجه را تجربه‌کردند.

کد مطلب: ۹۴۱۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد

مهدی صابری امروز در گفت‎وگو با فارس در ارومیه در ارتباط با آخرین وضعیت دمای آذربایجان‌غربی اظهار کرد: روز گذشته اغلب شهرستان‎های استان دمای بالای 40 درجه داشته‎اند.

وی با بیان اینکه مهاباد و بوکان دمای 42 درجه را در روز گذشته تجربه کردند‎،‎ افزود: در 24 ساعت گذشته چالدران خنک‎ترین شهرستان استان 15 درجه بوده است.

تکذیب ثبت دمای 46 درجه در ارومیه

رئیس اداره پیش‎بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‎غربی در ارتباط با خبری مبنی بر ثبت دمای 46 درجه عصر روز گذشته در ارومیه ادامه داد: این خبر تکذیب می‎شود چرا که بیشترین دمای ثبت شده در ارومیه 37 درجه بوده است.

وی با اشاره به میزان رطوبت ثبت شده در استان عنوان کرد: رطوبت ثبت شده در استان در روز گذشته برابر با 70 درصد بوده است که این رطوبت برای آذربایجان‎غربی با آب و هوای کوهستانی رطوبت بالایی محسوب می‎شود.

صابری با بیان اینکه امکان پیش‎بینی دمای هوا به صورت فصلی وجود ندارد، عنوان کرد: پیش‎بینی‎ها به صورت روزانه، سه روزه و هفتگی انجام ‎می‎شود بنابراین نمی‎توان گفت در ماه‎های آینده دما چگونه خواهد بود.

وی با بیان اینکه از پنج‎شنبه دمای هوا در سطح استان رو به کاهش می‎رود، تصریح کرد: دمای هوا از این روز چهار درجه کاهش یافته و هوای خنکی در کشور حاکم خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار