سخنگوی شورای نگهبان خبر داد:

اعضای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات فردا انتخاب می شوند

تهران (پانا) - سخنگوی شورای نگهبان گفت: اعضای هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره‌ی مجلس خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فردا از سوی شورای نگهبان انتخاب می شوند.

کد مطلب: ۹۴۱۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
اعضای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات فردا انتخاب می شوند

عباسعلی کدخدایی روز سه شنبه در صفحه اینستاگرام خود درباره دستور جلسه این هفته تاکید کرد: اعضاء هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره‌ی مجلس خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب می شوند.

سخنگوی شورای نگهبان همچنین به مصوبات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: طرح الحاق موادی به قانون نحوه اجرای اصل چهل و نهم (۴۹) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، طرح تشکیل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی. (اعاده شده از شورای نگهبان) لایحه اصلاح قانون تعیین تکلیف #تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی. (اعاده شده از شورای نگهبان) بررسی می شود.

وی طرح تعیین تکلیف کارشناسان بیمه کشاورزی. (اعاده شده از شورای نگهبان)، لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری خلق چین در خصوص همکاری در زمینه بهداشت و قرنطینه دامی، طرح حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه‌گذاری مردمی و لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مشترک ایمنی مدیریت سوخت مصرف شده و ایمنی مدیریت پسماند پرتوزا از دیگر مصوبات مجلس بررسی می شود.

کدخدایی همچنین به مصوبات هیأت وزیران اشاره کرد و اظهار داشت: ادامه رسیدگی به اساسنامه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران (مادرتخصصی) فردا در شورای نگهبان بررسی می شود.

سخنگوی شورای نگهبان نوشت: در جلسه این هفته نامه دیوان عدالت اداری، به‌شرح دادخواست تقدیمی مدعی خلاف شرع بودن؛ ماده ۱۸ تعرفه عوارض محلی شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص سهم شوارع و خدمات عمومی از تفکیک عرصه و افراز بررسی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار