با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان صورت گرفت؛

برگزاری جلسه بررسی برنامه های اجرایی شورای راهبری سند تحول و برنامه سه ساله استراتژیک

زنجان (پانا) - جلسه بررسی برنامه های اجرایی شورای راهبری سند تحول و برنامه سه ساله استراتژیک با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و شرکت سایر اعضا در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۴۱۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه بررسی برنامه های اجرایی شورای راهبری سند تحول و برنامه سه ساله استراتژیک

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، جلسه پنجم شورای اجرایی سند تحول در استان با حضور اعضای شورا و به ریاست مدیر کل محترم استان تشکیل گردید.

این جلسه در راستای اجرای برش استانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و در راستای جمع بندی برنامه های عملیاتی سال 98 آموزش و پروش در سند تحول با لحاظ منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و نیز الزامات برنامه ششم توسعه و نیز رونمایی از برنامه راهبردی اداره کل آموزش و پرورش استان تا سال 1400 برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علی محمدی سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی با ارائه گزارشی اجمالی از روند اجرای برش استانی سند و برنامه های در دست اجرای مناطق در مرحله برش منطقه ای و مدرسه ای، دستور اصلی جلسه را ارائه گزارش تهیه و تدوین برنامه راهبردی سه ساله استان عنوان نمود.

در ادامه علی حیاتی رئیس گروه تحلیل محتوای آموزشی و پرورشی استان با ارائه گزارش تفصیلی از روند تهیه و تدوین برنامه راهبردی استان تا سال 1400، از شکل گیری دبیر خانه، نشست های تخصصی تهیه فرمت و جداول برنامه، برگزاری جلسات تخصصی با کارشناسان، بهره گیری از نظرات متخصصین و نظارت و تدوین در چندین مرحله، خبر داد.

وی همچنین با ارائه آماری، به استخراج 85 برنامه راهبردی برای مجموعه معاونت ها و حوزه مدیر محترم اشاره نمود.

سپس ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با ابراز خرسندی از اجرا و جمع بندی دو برنامه بسیار مهم اختتامیه مسابقات کشوری قرآن کریم و جمع‌بندی برنامه‌‍های راهبردی تا سال 1400، هدف از تدوین برنامه راهبردی استان را در واقع پاسخ گویی به 7 سوال پایه در برنامه‌ریزی‌های سازمانی عنوان نمود.

وی تصریح کرد: «تعیین نقطه شروع و هدف گذاری و راه رسیدن به هدف از جمله سئوالاتی است که این برنامه‌ریزی سعی در پاسخ گویی به آن ها را دارد.»

این مقام مسئول در ادامه خروجی برنامه ریزی راهبردی را پاسخگو بودن یک سازمان در قبال شهروندان عنوان نمود.

گفتنی است در پایان و قبل از بررسی و تصویب پیشنهادات، معاونین استان و نیز کارشناسان عضو شورا نظرات خود را در خصوص روند اجرایی ارائه و سوالات و ابهامات موجود مطرح نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار