معاون سواد‌‌آموزی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

آموزش مستمر، ضامن ارتقای کیفیت سازمان است

کرمانشاه (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان در نشست کارگروه آموزش دهندگان گفت: آموزش مستمر، ضامن ارتقای کیفیت سازمان است.

کد مطلب: ۹۴۱۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مستمر، ضامن ارتقای کیفیت سازمان است

هرمز نوروزی‌فرد معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان در نشست کارگروه دانش‌افزایی و توانمند‌سازی آموزش دهندگان ناحیه یک کرمانشاه گفت: آموزش جریانی است که طی آن کارکنان، دانش، مهارت و نگرش های مناسب را برای ایفای نقشی خاص می‌آموزند زیرا در جریان آموزش، معلومات در ذهن جایگزین شده و با آگاهی‌های قبلی فرد تلفیق می شود،که در نتیجه در رفتار فرد تغییراتی مثبت اتفاق می‌افتد، که همین بیانگر ارتقای سطح دانش و آگاهی او می باشد.
وی افزود: کارکنان در هر سطحی از سطوح سازمان، اعم از مشاغل ساده یا پیچیده محتاج آموزش و یادگیری، کسب دانش و مهارت های جدید هستند و باید همواره برای بهتر زیستن و رسیدن به آرمان‌ها در راستای تعالی و تکامل انسانی دانش و آگاهی لازم را کسب نمایند.

در ادامه جلسه، علی امرایی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهر کرمانشاه طی سخنانی گفت: امروزه اهمیت منابع انسانی بر کسی پوشیده نیست و سازمان‌ها برای بقا در محیط پیچیده به نیروی انسانی توانمند و خلاق نیاز اساسی دارند.

امرایی تاکید کرد: توانمندسازی و توسعه منابع انسانی یک رویکرد مدیریتی است، که در آن به کارکنان تفویض اختیار داده می شود تا خود تصمیم بگیرند و در تصمیمات سازمان مشارکت آگاهانه داشته باشند. مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمانشاه، کارکنان ادارای را دارای استعدادهای بالقوه‌ای دانست و افزود: توانمندسازی این استعدادها می تواند به مدیران کمک نماید و بهبود فرآیندهای سازمانی را تسریع بخشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار