انعقاد تفاهمنامه همکاری میان آموزش و پرورش گیلان و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان

رشت (پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: با همکاری نزدیک حوزه معاونت پرورشی و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی، بیش از پیش شاهد شکوفایی استعدادهای آموزشی، هنری و علمی دانش آموزان خواهیم بود.

کد مطلب: ۹۴۱۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهمنامه همکاری میان آموزش و پرورش گیلان و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان

نادر جهان ارای در این جلسه با اشاره به همکاری های نزدیک این دو نهاد فرهنگی تأثیرگذار خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهمنامه مشترک، این همکاری ها در حوزه سخت افزاری، نیروی انسانی، اعتباری، تبلیغی و همچنین حمایت از برنامه های علمی، آموزشی و مهارتی انجام می گیرد. وی در زمینه لزوم استفاده از ظرفیت های علمی و آموزشی این نهاد فرهنگی گفت: متأسفانه در سالهای اخیر برخی از موسسات با سوء استفاده از شرایط نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه ها به سوداگری روی آورده اند که این فعالیت های فرهنگی نباید با درس ملی مغایرت داشته باشد و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در این زمینه با توجه به پیشینه خوب گذشته، می تواند پیشرو باشد. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به وجوه مشترک مأموریت های حوزه معاونت پرورشی و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی اظهار داشت: اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، اردویی، علمی با رویکرد عالمانه و پژوهش محور می تواند فعالیت های در حال انجام را غنا بخشد.

حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی کشور نیز در این نشست با اشاره به سابقه درخشان دانش آموزان در مبارزات انقلابی و دفاع مقدس افزود: با فراهم کردن زیر ساخت ها می توان مسئولیت های بزرگ را به دانش آموزان واگذار کرد. وی رویکردهای فناور محور را از راهبردهای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی دانست و گفت: بهره گیری از فناوری های اینترنت اشیا و هوش مصنوعی از مصادیق توجه اتحادیه به کیفیت بخشی و ارائه خدمات آموزشی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار