در جلسه بررسی مشکلات تأمین و توزیع کالاهای مشمول تنظیم بازار آذربایجان شرقی عنوان شد :

توزیع 40000 حلقه لاستیک خودروهای سنگین در چهار ماهه نخست سال

تشکیل کمیته استانی پایش آرد در آذربایجان شرقی

تبریز (پانا) - رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت : با هدف جلوگیری از تضییع حقوق مردم و رفع مشکلات و موانع پیش روی تامین و توزیع آرد واحدهای نانوایی و صنعتی استان ، کمیته پایش آرد تشکیل می شود .

کد مطلب: ۹۴۱۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 40000 حلقه لاستیک خودروهای سنگین در چهار ماهه نخست سال

حسین نجاتی در جلسه بررسی مشکلات تأمین و توزیع کالاهای مشمول تنظیم بازار آذربایجان شرقی گفت: ایجاد آرامش و ثبات در تامین و توزیع کالاهای اساسی مرهون اقدامات به موقع و تعامل بخش های دولتی و خصوصی است.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت سازمان های مرتبط با تنظیم بازار نظیر استانداری ، تعزیرات حکومتی ، اتاق اصناف ، اتحادیه ها و اداره غله و همچنین کنترل های مستمر از سوی معاونت نظارت و بازرسی سازمان از دیگر عواملی است که برحاکم شدن فضای آرام و جلوگیری از هرگونه مشکل در زمینه تامین اقلام اساسی مورد نیازمردم موثر بود.

حسین نجاتی همچنین از عموم رسانه ها بویژه رسانه ملی در امر اطلاع رسانی در حوزه تأمین و توزیع کالاهای اساسی و امیدبخشی در بین اقشار جامعه تقدیر و تشکر کرد.

ایجاد تعادل و ثبات قیمت در اقلام اساسی از جمله گوشت، برنج و شکر

معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان نیز در ادامه ضمن ارائه گزارش از عملکرد سازمان در رابطه با تأمین و توزیع کالاهای اساسی گفت: در حال حاضر هیچگونه مشکلی در تأمین و توزیع کالاهای اساسی وجود ندارد .

غلامعلی راستی از تأمین و توزیع حدود یکهزار تن قند طی روزهای اخیر با همکاری اداره غله و اتاق اصناف و همچنین تأمین 47 هزارحلقه لاستیک در سال97 و 40 هزارحلقه لاستیک در چهارماهه اول سال98 برای خودروهای سنگین با همکاری سازمان راهداری خبرداد.

وی ایجاد تعادل و ثبات قیمت در سایر اقلام اساسی ازجمله گوشت، برنج و شکر را بواسطه انجام پیش بینی های لازم از وضعیت بازار دانست و خواستارتعامل هرچه بیشترسازمان های مربوطه در چرخه تأمین و توزیع با هدف تداوم روند کاهشی قیمتها شد.

گفتنی است در این جلسه اعضاء حاضر بر آسیب شناسی موضوع تأمین و توزیع آرد استان با بهره مندی از وحدت رویه و انسجام در پیگیری امور براساس شیوه نامه تعریفی و ضوابط قانونی تأکید کردند .

همچنین تشکیل کمیته پایش آرد استان به منظور جلوگیری از انحراف در توزیع آرد با ایجاد مکانیزم نیازسنجی و پایش میزان مصرف و تولید نیز مورد تاکید قرار گرفت و مقررشد تمامی اطلاعات بصورت متمرکز از طریق سامانه های توزیعی سازمان غله استان دریافت و مورد پایش یکماهه سیستمی و میدانی از طریق معاونت نظارت و بازرسی و سایراعضاء کارگروه آرد و نان استان قرارگیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار