پیام وزیر ارشاد به جشنواره موسیقی جوان

تهران (پانا) - سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان پیام داد.

کد مطلب: ۹۴۱۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام وزیر ارشاد به جشنواره موسیقی جوان

به گزارش روابط عمومی سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، در متن پیام سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به جشنواره ملی موسیقی جوان آمده است:

«شناخت و بهره گیری از اندیشه و تجربه پیشینیان و نگاه به افق پیش‌رو، قوام بخش فرهنگ و هنر ایران از دیرباز تا به امروز بوده است. فرهنگ و هنر امروز تبلوری از تعامل اندوخته های پیشین و ایده های نوین است. هنر موسیقی جلوه‌ای از ظرایف و لطایف فرهنگ ساکنان این سرزمین بوده و آواها و نواهای هنرمندان در این مسیر تاریخی با امیدها و باورهای مردم پیوندی وثیق دارد. پشتوانه پرافتخار هنرمندان و استادان در کنار شور و شوق جوانان، آینده‌ای امیدبخش را نوید می دهد.

جشنواره ملی موسیقی جوان، محمل تعامل و گفتگوی استادان گرانمایه و جوانان با انگیزه این سرزمین است. جوانانی که موسیقی اصیل ایرانی، نواحی و کلاسیک را می آموزند تا از این میراث فرهنگی صیانت کنند.

اشتیاق جوانان و دغدغه و دلسوزی استادان برای بالندگی و پایندگی موسیقی این مرز و بوم در این جشنواره سرمایه ای ارزشمند برای حفظ و تداوم هنر اصیل و مردمی است.

افزایش هنرمندان در سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان نشانه جایگاه قابل اتکای موسیقی اصیل ایرانی، نواحی و کلاسیک در میان نوجوانان و جوانان است و امید که مسیر شکوفایی این انگیزه و استعداد با حمایت نهادهای فرهنگی و هنری هموار شود.

جشنواره ملی موسیقی جوان، تجلی امید به آینده موسیقی ایران و لطف و همدلی استادان و هنرمندان با این رویداد شایسته قدردانی است.

همراهی همدلانه استادان و هنرمندان ارجمند موسیقی در شورا و داوری جشنواره و تلاش همکاران معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان را صمیمانه ارج می‌نهم و موفقیت روز افزون نوجوانان و جوانان شرکت کننده در این جشنواره را از خدای منان آرزومندم.

سید عباس صالحی»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار