برگزاری مراسم افتتاحیه طرح مدرسه تابستانی نشاط و تعالی در شهرری

شهرری (پانا) - مراسم افتتاح مدرسه نشاط و تعالی باحضور شهردار منطقه20 از فرزندان پرسنل شاغل شهرری انجام شد.

کد مطلب: ۹۴۱۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم افتتاحیه طرح مدرسه تابستانی نشاط و تعالی در شهرری

فرهاد افشار در مراسم افتتاحیه طرح مدرسه تابستانی نشاط و تعالی که با حضور تعدادی از فرزندان کارکنان شاغل در این منطقه برگزار شد را بازسازی هویت شخصی در سنین کودکی و نوجوانی، ایجاد حس تعلق به خانواده و جامعه، ایجاد روحیه نشاط و شادابی و تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به همیاری و مشارکت و کسب مهارت های زندگی اجتماعی را از ارکان مهم و تاثیرگذار این طرح عنوان کرد.

محمد طاهری فرمانده حوزه بسیج منطقه 20بیست در این رابطه گفت:طرح نشاط و تعالی با اجرای ویژه برنامه های تفریحی و علمی برای 170 نفر از فرزندان کارکنان شهرداری منطقه آغاز شده است.

او با اشاره به غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان گفت :افزایش نشاط و توان علمی آنان، طرح نشاط و تعالی در دو بخش پسران و دختران و در مقاطع دبستان ، راهنمایی و دبیرستان با اعزام آنان به مراکز تفریحی و علمی و اجرای ویژه برنامه‌های تفریحی،آموزشی ،ورزشی و رفاهی آغاز شده است.

او افزود : سرزمین عجایب، پارک ژوراسیک ،باغ پرندگان، دهکده آبی پارس، کاخ موزه نیاوران و کاخ گلستان، برج میلاد ، باغ وحش، باغ کتاب و تور کارترینگ از جمله مراکزی است که از ابتدای شروع این طرح بازدید می شود.

طاهری عنوان کرد: فراهم کردن زمینه های بهبود روابط نوجوانان و جوانان با خانواده ها ،دوستان و به طور کلی زندگی اجتماعی، توجه به استقلال آنان برای ارتباط های متقابل اجتماعی و احساس شخصیت در روابط سالم با اجتماع و جامعه، تاثیر متقابل فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی فرزندان و خانواده آنان بر یکدیگر ، ایجاد احساس تعلق و همبستگی نسبت به خانواده و جامعه ، کمک به رشد و شکوفائی و بالندگی فرزندان با اجرای برنامه تربیت محور و رویکردهای اجتماعی و بازسازی هویت شخصی در دوره بحرانهای هویتی این سنین از جمله رویکردهای طرح نشاط و تعالی است.

درمراسم افتتاحیه طرح مدرسه تابستانی نشاط و تعالی شهردار، معاون توسعه منابع انسانی، معاون مالی و اقتصاد شهری، مدیر دفتر شهردار، فرمانده حوزه بسیج منطقه و مدیر روابط عمومی منطقه بیست حضور داشتند.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار