بهناز ضرابی‌زاده مدیرکل کانون استان همدان شد

همدان (پانا) - بهناز ضرابی‌زاده نویسنده و راوی کتاب نام‌آشنای دختر شینا از سوی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌عنوان مدیرکل جدید کانون استان همدان منصوب شد.

کد مطلب: ۹۴۱۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
بهناز ضرابی‌زاده مدیرکل کانون استان همدان شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بهناز ضرابی زاده نویسنده برگزیده جشنواره‌های داستان‌نویسی کشور و خالق ده‌ها عنوان اثر داستانی و مؤلف بیش از 250 اثر داستانی و ادبی در نشریات و مجلات برگزیده کشوری را به سمت مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان منصوب کرد که طی این حکم اداره ۴۱ مرکز کانون این استان شامل ۲۸ مرکز ثابت، ۱۰ مرکز سیار و ۳ مرکز پستی به او سپرده شد.
مدیرعامل کانون در این حکم اظهار امیدواری کرده است که به همت مدیرکل جدید و همکاران استان همدان و از رهگذر ملاحظه راهبردهای عملیاتی کانون و هماهنگی با استاندار و سایر مسئولان دستگاه‌های مرتبط آن استان و تعامل مؤثر با همکاران ستادی در مسیر تحقق اهداف کانون گام های مؤثری برداشته شود.
فاضل نظری هدف محوری کانون را به عنوان یکی از نقش‌آفرینان ممتاز و متمایز عرصه تعلیم و تربیت و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی، شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان بیان کرد و تحقق این اهداف را علاوه بر نیاز به وجود محیطی پر نشاط، امیدبخش و بهره‌مندی از ظرفیت دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون، مستلزم تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها دانسته و بر توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدف‌مند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضاهای فرهنگی بومی توصیه کرده است.
بر اساس این گزارش بهناز ضرابی‌زاده متولد سال ۱۳۴۷ در همدان است و پیش از این به‌عنوان کارشناس مسئول آفرینش‌های ادبی کانون استان فعالیت می‌کرد.
دختر شینا معروف‌ترین اثر ضرابی‌زاده، روایت خاطرات قدم‌خیر محمدی‌کنعان همسر سردار حاج ستار ابراهیمی‌هژیر از شهدای جنگ ایران و عراق است که در سال ۱۳۹۳ به عنوان کتاب سال شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس برگزیده و در سال ۱۳۹۵ نیز تقریظ مقام معظم رهبری بر این کتاب درج شد.
ساجی، گلستان یازدهم، محله حاجی و مرغ شل از دیگر آثار اوست.
ضرابی‌زاده جایگزین سیدمحمدرضا جوادی مدیرکل کانون استان همدان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار