تذکر صریح محسن هاشمی به شهردار تهران درباره کم‌توجهی به مشکلات مترو

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اولویت حمل و نقل عمومی در تهران به ویژه مترو در تذکری صریح به شهردار تهران خواستار رسیدگی به مشکلات مدیریتی در مترو شد.

کد مطلب: ۹۴۱۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تذکر صریح محسن هاشمی به شهردار تهران درباره کم‌توجهی به مشکلات مترو

محسن هاشمی در جریان یکصدو پنجاه و هفتمین جلسه شورا در تذکری صریح به شهردار تهران گفت: متاسفانه با وجود تذاکرات قبلی در جهت رسیدگی ویژه به وضع مترو و حل مشکلات مدیریتی این مجموعه به نظر می‌رسد، حمل ونقل ریلی و مجموعه بزرگ مترو که باید اولویت نخست شهرداری تهران برای حل مشکل آلودگی هوا و ترافیک باشد از اهمیت کافی برای شهردار تهران برخوردار نیست و به مسایل آن رسیدگی نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه افزود: اعتراض‌ روزهای اخیر در شرکت مترو، ناشی از نبود دقت، توجه و تصمیم‌گیری مناسب در معاونت حمل ونقل ترافیک و همچنین فقدان انسجام وهماهنگی و ضعف مدیریت در هیات مدیره و شرکت مترو است.

هاشمی با یادآوری این موضوع که این وضع در طول بیش از 30 سال از فعالیت شرکت مترو در پس از انقلاب بی‌سابقه بوده است خطاب به حناچی گفت: به صورت جدی از جنابعالی می‌خواهم شخصا و با تشکیل کارگروه‌های ویژه، مسایل شرکت مترو را مورد رسیدگی قرار داده و از آسیب دیدن حقوق شهروندان تهرانی و اخلال در فعالیت این شرکت که در نظم عمومی شهر تاثیر جدی دارد، جلوگیری کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار