اردوی استانی پیشتازان دختر استان کرمان برگزار شد

کرمان (پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان از برگزاری اردوی استانی منتخبین دختران پیشتاز خبر داد

کد مطلب: ۹۳۱۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
اردوی استانی پیشتازان دختر استان کرمان برگزار شد

هاشم برآوردی گفت : به منظور ارزیابی توانمندی های تشکیلاتی و مهارتی منتخبین پیشتاز و مشخص نمودن تیم ها ی اعزامی به اردوی ملی «اردوی استانی منتخبین دختران پیشتاز» در کانون شهید ایرانمنش کرمان برگزار شد.

وی افزود : 70 نفر از دختران برگزیده پیشتاز شهرستان های رفسنجان ، بم ، راور ، بافت ، عنبرآباد ،ناحیه1، ناحیه2 ، سیرجان ، بردسیر ، زرند و گلباف در اردوی استانی حضور داشتند که در رشته های تخصصی تیمی به رقابت پرداختند.

برآوردی ضمن اشاره به اهداف اردوی استانی گفت : با توجه به تفاوت اردوهای سازمان دانش آموزی با سایر اردوها ، پیشتازان به صورت گروهی و جمعی به رقابت سالم و سازنده می پردازند و فضای اردوی تشکیلاتی و مهارتی را تجربه می کنند. شور و نشاط حاکم بر اردو باعث شادی و انبساط خاطر پیشتازان می شود و بیشتر مسئولیت های برگزاری اردو به آنان واگذار می شود .

رئیس سازمان دانش آموزی اظهار داشت : مدرسین پیشتاز به عنوان داور و ارزیاب طبق شاخص های ذکرشده در شیوه نامه اردوی ملی به ارزیابی توانمندی های پیشتازان پرداختند و منتخبین جهت رقابت با سایر استان ها به اردوی ملی اعزام خواهند شد.

برآوردی تصریح کرد : پیشتازان منتخب پایه های هشتم ، نهم و دهم در قالب سه تیم 7نفره تخصصی در رشته های تخصصی تیمی 1- کار با چوب وطناب 2- امداد ونجات و اطفاء حریق 3- جهت یابی و نقشه خوانی و در رشته های تخصصی گروهی 1- پروژه سنگین 2- چادرزنی 3- فریادهای شادی ، نغمه های اردویی و بازی های بومی ومحلی 4- صف جمع و رژه در اردوی ملی کشوری به رقابت با همنوعان خود از سایر استان ها خواهند پرداخت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار