آغاز به کار کمیته فرهنگ ترافیکی در شهر قم

قم (پانا) - مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم از آغاز به کار کمیته فرهنگ ترافیکی در شهر قم خبر داد.

کد مطلب: ۹۳۱۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار کمیته فرهنگ ترافیکی در شهر قم

علی نیک با بررسی وضعیت فرهنگ ترافیک شهروندان در شهر قم، اظهار داشت: متأسفانه باید بپذیریم شهر قم ازن ظر سطح فرهنگ ترافیکی در شرایط مطلوبی قرار ندارد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم آموزش فرهنگ ترافیک را یکی از دغدغه‌های سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک دانست و افزود: ارتقاء فرهنگ ترافیک نیازمند همکاری همه ارگان‌های مرتبط بوده و نیازمند تشکیل کمیته‌ای تخصصی هستیم.

نیک از آغاز به کار کمیته فرهنگ ترافیکی خبر داد و تصریح کرد: این کمیته با هدف ارتقاء فرهنگ ترافیکی در سه حوزه عابران پیاده، موتورسوارها و خودرو تشکیل‌شده است.

وی اعضا کمیته فرهنگ ترافیکی را معرفی کرد و گفت: اعضای کمیته شامل نمایندگانی از پلیس راهور، سازمان فرهنگی هنری شهرداری، آموزش‌وپرورش، نماینده سندیکای بیمه‌ها و اورژانس است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم برگزاری کمپین‌های آموزشی را یکی از راه‌های ارائه نکات ترافیکی عنوان و خاطرنشان کرد: هرماه یک کمپین در سطح شهر برگزار می‌شود تا مردم را به اجرای یک نکته ترافیکی دعوت کنیم.

نیک به شعارهای " نه به تلفن همراه" ، " رانندگی بین خطوط" اشاره و بیان کرد: با توجه به آمارهای در دست و پرخطرترین رفتارهای ترافیکی شعارهایی تعریف‌شده و به‌صورت یک ماه در سطح شهر و به شهروندان آموزش داده می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار