سکوت امیر رضا خادم درباره رد صلاحیت در انتخابات فدراسیون کشتی شکست: گفتند در انتخابات کُشتی صلاح نیست ورود کنی

تهران (پانا) – نامزد ریاست فدراسیون کشتی سرانجام درباره احراز نشدن صلاحیتش در انتخابات این فدراسیون اظهار نظر کرد.

کد مطلب: ۹۳۱۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
سکوت امیر رضا خادم درباره رد صلاحیت در انتخابات فدراسیون کشتی شکست: گفتند در انتخابات کُشتی صلاح نیست ورود کنی

انتخابات فدراسیون کشتی در حالی برگزار شد که پیش از انجام انتخابات، تایید صلاحیت نشدن امیر رضا خادم، علیرضا دبیر و عباس جدیدی که هر سر سابقه مدیریت و حضور در کشتی را داشتند از نکات عجیب این انتخابات بود. البته به فاصله کوتاهی مانده به انتخابات صلاحیت علیرضا دبیر تایید شد و او توانست با شرکت در انتخابات رئیس هم شود، اما احراز نشدن صلاحیت امیررضا خادم که تا همین چند وقت پیش معاون وزیر ورزش و جوانان هم بود، سوال بزرگی است که برای اهالی ورزش همچنان وجود دارد.

امیر رضا خادم که پس از تایید صلاجیت نشدنش سکوت کرده بود، سرانجام امروز سکوتش را شکست و در صفحه اینستاگرامش توضیحی درباره این ماجرا داد. خادم در آخرین پستش نوشت:


سلام.

امروز، باشگاه درحال ورزش کردن بودم که فردی تقریبا همسن و سال خودم کنارم میدوید. بسیار باشخصیت و مودب به نظر میرسد و وقتی مرا دید مانند اکثر قریب به اتفاق برخوردهایی که با مردم دارم و همیشه قرین محبتشان هستم، سلام علیک کوتاهی داشتیم. ولی ارتباط به اینجا ختم نشد و ایشان پرسید : شما رئیس نشدی؟! گفتم: نه. گفت: خواندم که ردصلاحیت شدین!

در لحظه، هم کُپ کردم، هم نگاهش کردم وهم پاسخ دادم: بله!... از چهره‌اش خواندم که منتظر توضیحات بعدیم در مورد علت رد و... است! اما؛

اما چه باید می‌گفتم؟! حالا مثلا توضیح میدادم. چه فایده‌ای داشت؟! برای چند نفر میشود توضیح داد؟! ۱۰ نفر؟! ۱۰۰ نفر؟! ۱۰۰۰ نفر؟! مگه میشود برای میلیونها ایرانی که به چهره یا نام یکی مثل من را می شناسند نشست و توضیح داد؟! به فرض که شد؛ تو وضعیتی که روزی نیست از یک گوشه خبر نوعی از فساد آن هم توسط افرادی که تا دیروز جانماز آب میکشیدند، به گوش می رسد و مردم دیگر نه اطمینان به مجرمیت محکومین دارند و نه مطمئن به سلامتی مدعیان و مروجین تقوی هستند! چه فایده ای دارد از اتفاقی گفت که خودم هم هنوز نمی دانم واقعا علتش چه بود!

مطالبی مطرح بود که چون مستندی مغایر با توضیحات من نداشت همگی رفع ابهام شد و البته گفته شد ابهامات دیگری هم هست اما بابتش مستندی که امکان توضیح و دفاع برایم فراهم کند ارائه نشد؛ اما حکم صادر شد و گفتند:
" در انتخابات کُشتی صلاح نیست ورود کنی! چون ممکن است برایت حاشیه درست شود! اینجا را بی‌خیال شو؛ ولی اگر برای جای دیگری استعلام درخواست شود، ۴۸ ساعته صلاحیتت رو میدیم! چون صلاحیتت رد نشده؛ فقط احراز نشده!! درضمن پیشنهاد می کنیم خودت انصراف بده که واست حرف و حدیثم درست نشه!"
همه داستان همین بوده. و البته من هم راضی به انصراف نشدم و همچنان به دنبال ...!

حال آیا توضیح اتفاقاتی که واقعا نمیدانم چه توصیفی براش ارائه دهم چیزی را تغییر میدهد؟!

پ.ن: و در خصوص نقش وزارت ورزش هم...!

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار