با هدف دیدار،همدلی و تعامل بیشتر در مدارس صورت گرفت:

بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان از مدارس شهر زنجان

زنجان (پانا) - ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان صبح امروز از دبیرستانهای دخترانه عصمت و شاهد فاطمیه و دکتر غضنفریان ناحیه دو شهر زنجان بازدید به عمل آورد.

کد مطلب: ۹۳۱۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان از مدارس شهر زنجان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، ابراهیم رفیعی، مدیر کل آموزش و پرورش استان با همراهی طوماری رئیس روابط عمومی اداره کل، از دبیرستانهای دخترانه عصمت و شاهد فاطمیه و دبستان دکترغضنفریان ناحیه دو شهر زنجان حضور پیدا کرد و ضمن دیدار و گفتگوی صمیمانه با مسئولین این مدارس، از نزدیک در جریان مشکلات و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی آنان قرار گرفت و طی مصاحبه‌ای از روند ثبت نام دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید جویا شد.

رفیعی در این بازدید ضمن خدا قوت گویی و گفتگو با همکاران این مراکز آموزشی، به برخی از سوالات آنان در حوزه های مختلف تربیتی و معشیتی پاسخ گفت و ضمن بیان اهمیت طرح تدبیر و تعالی ،از میزان اجرای این طرح در مدارس نامبرده آگاه شد.

گفتنی است: آگاهی از نحوه و میزان اجرای طرح تدبیرو تعالی به عنوان چارچوب اجرایی سند تحول بنیادین، ضرورت تجهیز، زیبا‌سازی و رفع مشکلات مدارس و همکاران و همچنین وضعیت و نحوه ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی جدید از جمله مهمترین مباحث مطرح شده در این بازدید بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار