در جلسه گرامیداشت سالروز ۱۲مرداد مطرح شد:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نقش مهمی در تنویر افکار عمومی دارد

سمنان (پانا) - رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان سمنان حجت الاسلام و المسلمین قندهاری گفت: امروز شاهد نقش آفرینی مهم شورای هماهنگی تبلیغات در ترغیب، تهییج، فراخوان و بسیج عمومی مردم برای حضور در صحنه‌های مختلف هستیم که این امر از اهمیت بالایی برخوردار است.

کد مطلب: ۹۳۱۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نقش مهمی در تنویر افکار عمومی دارد

حجت الاسلام و المسلمین قندهاری با اشاره به سالروز تاسیس این نهاد انقلابی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در 12 مرداد 1359 با موافقت حضرت امام خمینی(ره) تأسیس شد.

وی افزود: این شورا زیر نظر نماینده ولی‌فقیه و با مشارکت نهادهای انقلاب اسلامی و دستگاه های مختلف که عمدتاً در حوزه‌های تبلیغی، ارتباطی، فرهنگی و اطلاع‌رسانی فعالیت دارند، مأموریت‌ها و وظایف خود را انجام می‌دهد.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اهمیت نقشی که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تنویر افکار عمومی دارد، اظهارداشت: امروز شاهد نقش آفرینی مهم شورای هماهنگی تبلیغات در ترغیب، تهییج، فراخوان و بسیج عمومی مردم برای حضور در صحنه‌های مختلف هستیم که این امر از اهمیت بالایی برخوردار است.

قندهاری گفت: یکی از اموری که باعث بالارفتن کیفیت مراسم های ایام الله انقلاب اسلامی می شود، همین هماهنگی بین نهادها و دستگاه‌های مربوطه است که نمونه آن را در برنامه های چهل سالگی انقلاب اسلامی در استان شاهد بودیم.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین رستمیان مدیریت حوزه های علمیه برادران در استان افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چشم بینا برای حضور مردم در مراسم های ایام الله انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنگ هشدار نظام است که عملکرد این نهاد در فتنه تیر 78 و دی ماه 88 به خوبی نشانگر این ادعاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار